La Universitat de València amplia el termini d'inscripció a Santander X Explorer

Període de l'esdeveniment: De 14 de desembre de 2020 a 18 de desembre de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Unitat d'Emprenedoria UVemprén

Descripció:

El programa està destinat a joves d’entre 18 i 31 anys que, durant 12 setmanes, podran desenvolupar habilitats emprenedores com el lideratge, treball en equip o habilitats de comunicació.

El procés d'inscripció s'ha ampliat fins al 18 de desembre i es podrà fer a través de la plataforma global d'emprenedoria universitària Santander X. Es tracta d'una iniciativa d'impuls al talent jove promoguda per Banco Santander, per mitjà de Santander Universidades, amb la coordinació del Centre Internacional Santander Emprenedoria (CISE) i la participació de la Universitat de València a través de la seua iniciativa d'emprenedoria UVemprén.

Explorer brindarà les eines necessàries perquè els participants siguen capaços de desenvolupar una solució sòlida, viable i sostenible enfocada a resoldre els problemes relacionats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) 2030 establits per Nacions Unides.

Tota la informació sobre Santander X Explorer en aquest enllaç.

Organitza:

Unitat d'Emprenedoria UVemprén.