
L’activitat esportiva de la Universitat de València continua en marxa durant els mesos de juny i juliol. El Servei d’Educació Física i Esports (SEF) ha obert el període d'inscripció per a les activitats d'estiu.
El SEF ofereix al voltant de 20 activitats diferents per a practicar aquest estiu, com ara una gran varietat de danses (sevillanes, flamenc, salsa, bachata…), disciplines de relaxació (ioga, taitxí…) i també estiraments de cadenes musculars, pilates, ciclisme de sala… En esports de raqueta, la UV també ofereix la pràctica de tenis i pàdel.
Les activitats es desenvolupen a les instal·lacions dels tres campus universitaris: Blasco Ibáñez, Tarongers i Burjassot-Paterna. Tota la informació està disponible en l’enllaç: Activitats d'estiu
L'Àrea d'Activitats del SEF és la responsable d'organitzar i coordinar tot el programa d'activitats que afavoreixen la possibilitat de practicar exercici físic.