
L’Agència Tributària ha editat una guia ràpida per facilitar l’accés als seus tràmits i serveis. Es tracta d’una guia de referència de les gestions més habituals, com ara el registre de documents, certificats tributaris, poders en internet, servei RENO, la renda 2011 i la consulta d’expedients en curs. La tramitació d’aquests documents es pot realitzar online mitjançant la Seu Electrònica de l’Agència Tributària.
Amb aquesta ferramenta, l’Agència Tributària pretén evitar els desplaçaments a les oficines per part dels contribuents, representants i col·aboradors, així com ampliar l’horari d’atenció al públic amb una cobertura de vint-i-quatre hores tots els dies.
La Seu Electrònica, amb accés per internet, permet completar de forma telemàtica els tràmits més freqüents com, per exemple, el registre de documents electrònics, l’aportació de documentació complementària i la contestació de sol•licituds d’informació o requeriments. També està disponible la consulta d’expedients en curs, l’obtenció de certificats tributaris en el moment i el poder telemàtic per què un tercer puga fer qualsevol tràmit en nom de la persona interessada.
La nova guia de l’Agència Tributària es pot consultar ACÍ.
Data d'actualització: 12 de de juny de 2012 11:10.
Llista de notícies