Convocades les Ajudes DRAC Estiu 2014 per als cursos de la Xarxa Vives d’Universitats

Estudiantes i estudiants de la Universitat de València.

La Delegació per a Estudiants, a través del SeDi, ha convocat les Ajudes DRAC Estiu 2014 per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València, per assistir als cursos d’estiu de la Xarxa Vives d’Universitats. Aquestes ajudes van destinades a cobrir part de les despeses de matrícula, desplaçament i allotjament. El termini de sol·licitud romandrà obert fins el pròxim 2 de juny.

El programa DRAC Estiu afavoreix la participació en cursos i activitats que, organitzades per les institucions acadèmiques integrants de la Xarxa Vives d’Universitats, figuren a la Guia de Cursos d’Estiu de la Xarxa. Poden accedir-hi les estudiantes i els estudiants matriculats en centres propis de la Universitat de València que reunisquen els requisits acadèmics indicats en la convocatòria, on s’especifiquen, així mateix, les exclusions i incompatibilitats.

Poden participar en aquest programa les estudiantes i els estudiants matriculats en estudis conduents a l’obtenció dels títols de Grau, Màster Oficial, Llicenciatura, Enginyeria, Diplomatura i Enginyeria Tècnica. En el cas de màsters interuniversitaris, per accedir a aquestes ajudes, els estudiants i estudiantes hauran d’haver formalitzat la seua matrícula i haver pagat les taxes corresponents a la Universitat de València.
 
Les bases de la convocatòria estan disponibles en aquest enllaç:
http://links.uv.es/dPZIp53
 

Data d'actualització: 26 de de maig de 2014 11:05.

Llista de notícies