José Campos, membre de la Permanent del Comité Espanyol d’Esport Universitari

José Campos.

El director del Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València, José Campos Granell, ha sigut elegit membre de la Comissió Permanent del Comité Español d'Esport Universitari (CEDU) en representació de les universitats espanyoles. L'elecció es va produir en el Ple celebrat en la UNED de Madrid.

El CEDU és l'òrgan col·legiat d'assistència i assessorament al Consell Superior d'Esports en matèria d'esport universitari i la Comissió Permanent és un òrgan de CEDU encarregat d'aplicar els acords presos pel Ple, estudiar i aprovar, si escau, les propostes efectuades pels Assessors Tècnics, realitzar el seguiment i proposta de les actuacions anuals de caràcter nacional i internacional en matèria d'esport universitari, col·laborar amb les Universitats en la cerca de recursos i en altres mesures que permeten l'extensió i millora de les seues activitats en matèria esportiva i qualsevol una altra funció que li siga encomanada pel Ple.
 
La Comissió Permanent està formada pel president, que és Miguel Cardenal Carro, secretari d'Estat-President del CSD, o per delegació la directora general d’Esports, Ana Muñoz; Julio Lafuente López, rector de la Universitat Pública de Navarra com a vicepresident i representant del Consell de Coordinació Universitària en el Ple; i com a vocals, sis representants de les universitats, dos representants de les comunitats autònomes, el subdirector general d’Esports amb competències en l'Esport Universitari, Jesús Mardarás, i el secretari, que és el del Ple.
 
Els representants de les universitats espanyoles es trien per un període de dos anys per i d'entre els representants de les Universitats en el Ple. Finalment, van ser elegits Alberto Sánchez Biec, de la Universitat de Saragossa; Antonio Yébenes Montoro, de la Universitat de Cadis; Alex Martín de la Poza, de la Universitat Ramón Llull; Fernando Ruiz Paz, de la Universitat Politècnica de Madrid; i José Campos Granell, de la Universitat de València. 
 
També van resultar triats per i d'entre les comunitats autònomes en el Ple Mateo Castellá Bonet, director general de l'Esport de la Generalitat Valenciana, al costat del director general d'Esports de la Comunitat de Castella i Lleó en representació de les comunitats autònomes.
 
En paraules de José Campos, “la presència de la Universitat de València i de la Direcció general de l'Esport de la Generalitat Valenciana en la Comissió Permanent constitueix un reconeixement al treball realitzat per les Universitats, públiques i privades, de la Comunitat Valenciana, que integren la Comissió Autonòmica de l'Esport Universitari. No en va és l'única Comissió Autonòmica de l'Estat que compta amb un conveni de col·laboració signat per tots els rectors i rectores de les universitats que ho integren. També servirà per a jugar un paper més actiu en la presa de decisions sobre el present i futur de l'esport universitari”.
 
 

Data d'actualització: 6 de de febrer de 2015 11:52.

Llista de notícies