La Universitat presenta el vídeo institucional de l’Escola de Magisteri

La Universitat de València ha presentat aquest dimecres el vídeo institucional de l’Escola de Magisteri. Es tracta d’un audiovisual de quatre minuts de durada que mostra d’una manera atractiva i dinàmica l’oferta formativa del centre així com els serveis que ofereix, sense oblidar-se de mostrar els diferents espais d’un edifici nou inaugurat recentment i que compta amb els últims avanços tècnics.

A l’acte de presentació del vídeo, realitzat al mateix centre ubicat al Campus dels Tarongers, ha assistit la vicerectora de Comunicació i Relacions Institucionals de la Universitat, Silvia Barona; el director de l’Escola de Magisteri, Óscar Barberá; el director del Taller d’Audiovisuals de la Universitat, Miquel Francés, a més de la resta de membres de l’equip directiu i el personal docent i d’administració i serveis del centre.

Aquest vídeo forma part d’una sèrie de produccions audiovisuals que mostren el conjunt de centres de la Universitat de València. D’aquesta manera es pretén obrir les portes a tota la societat per tal que conega l’àmplia oferta d’estudis, equipament docent d’última tecnologia, instal·lacions esportives i culturals i una completa xarxa de biblioteques. Tot el que es necessita per accedir a una formació integral que garantisca el seu futur professional.

Els vídeos s’ajusten al format de reportatge, amb una veu en off explicativa que acompanya l’espectador al llarg de les imatges. El vídeo inclou tres versions: en valencià, castellà i anglés.

La realització del vídeo ha estat a càrrec del Taller d’Audiovisuals de la Universitat de València.
 

Data d'actualització: 16 de de juny de 2011 07:51.

Llista de notícies