Máster Universitari en Internacionalització Econòmica: Gestió del Comerç Internacional

  • G01: Articular de forma sòlida arguments crítics amb les posicions defeses pels companys d'activitat o els possibles socis en els negocis, al mateix temps que desenvolupar l'autocrítica respecte als propis posicionaments.
  • G02: Desenvolupar la capacitat de treballar en equip, responent a situacions problemàtiques de manera col·lectiva
  • G03: Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb el comerç internacional i la integració econòmica
  • G04: Desenvolupar la capacitat de treballar en equip, responent a situacions problemàtiques de manera col·lectiva.
  • G05: Entendre i adaptar-se als distints entorns culturals que caracteritzen cada mercat internacional i als agents que hi operen.
  • G06: Desenvolupar les capacitats d'anàlisi i de síntesi necessàries per abordar problemes complexos.
  • G07: Desenvolupar un coneixement suficient i una utilització efectiva de les fonts estadístiques i documentals necessàries per sustentar les propostes efectuades.