Máster Universitari en Internacionalització Econòmica: Gestió del Comerç Internacional
- E01: Dissenyar programes d'adaptació de les pràctiques de negoci a països distints del propi.
- E02: Estimular la capacitat d'adaptació a i la preparació per a l'exercici de l'activitat professional en mitjans culturals diferents del país d'origen.
- E03: Mostrar en la pràctica la capacitat d'assumir responsabilitats tècniques (i potencialment directives) en empreses internacionals o amb vocació d'internacionalització, així com en organismes i entitats l'objecte de la qual és el suport a la internacionalització de les empreses.
- E04: Demostrar la capacitat de relacionar els continguts acadèmics del Màster amb l'aprenentatge pràctic que implica l'activitat en empreses i institucions de l'àmbit de la internacionalització econòmica, generant valor afegit en el procés.
- E05: Assumir responsabilitats tècniques i directives en l'organigrama d'una empresa amb projecció internacional, així com en l'estructura d'organismes públics l'objecte dels quals és donar suport a la internacionalització de les empreses.
- E06: Detectar oportunitats i riscos en els mercats internacionals, en particular en les economies emergents.
- E07: Obtenir una visió àmplia de les relacions comercials internacionals, enfocant la problemàtica de l'empresa o la institució des d'una perspectiva global.
- E08: Conèixer les pràctiques i els costums dels sectors econòmics en l'aspecte internacional, així com les peculiaritats inherents a les diferents àrees econòmiques.
- E09: Seleccionar i gestionar les vies d'accés als mercats exteriors i establir els mecanismes de control pertinents sobre l'estratègia d'internacionalització triada.
- E10: Conèixer l'entorn institucional, particularment el de la Unió Europea, en el qual es desenvolupa el procés d'internacionalització en l'actual economia globalitzada.
- E11: Obtenir el necessari conjunt de coneixements sobre la situació de l'economia mundial i del comerç internacional per entendre el context en què evoluciona l'activitat d'empreses i institucions amb projecció internacional.
- E12: Proporcionar a l'alumnat instruments i coneixements des dels àmbits psicològic, biològic i institucional per a afavorir la seua integració en el mercat de treball i una adequada adaptació a les circumstàncies que haja d'afrontar en les seues relacions laborals
- E13: Conéixer i diferenciar entre els diferents processos d'integració econòmica a escala internacional, sent conscients dels avantatges i inconvenients, costos i beneficis de cada un d'ells.