Màster Universitari en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i dels Recursos Humans (Erasmus Mundus)

  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Que els estudiants siguin capaços d'actualitzar i desenvolupar les seves competències, coneixements i habilitats d'acord amb els canvis de la professió i els estàndards i requisits de la professió psicològica, i la normativa nacional i europea.
  • Que els estudiants siguin capaços d'establir i mantenir relacions amb altres professionals i amb organitzacions rellevants.
  • Que els estudiants siguin capaços de desenvolupar nous productes i serveis que tinguis el potencial de satisfer les necessitats presents o futures dels clients i de generar nous negocis.
  • Que els estudiants siguin capaços d'establir i mantenir un sistema de garantia de qualitat per a la pràctica en el seu conjunt.
  • Que els estudiants siguin capaços de planificar intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions directes orientades a la persona en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions directes orientades a la situació en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions indirectes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de planificar l'avaluació de programes i intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços d'avaluar l'efectivitat de les intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de proporcionar retroalimentació a diferents actors en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de revisar la literatura, formular hipòtesis i posar a prova aquestes hipòtesis en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços d'elaborar, en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans, una proposta oral o escrita amb els objectius de la seva activitat i la manera d'aconseguir-los, proposant criteris per avaluar els resultats de les millores.
  • Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació d'individus en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que los estudiantes sean capaces de seleccionar y aplicar instrumentos, técnicas y métodos para la evaluación de grupos en el contexto de la psicología del trabajo, de las organizaciones y de los recursos humanos.
  • Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació d'organitzacions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació situacional en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de definir serveis o productes i anàlisi dels seus requisits en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de triar una estratègia apropiada per gestionar els problemes plantejats basada en una relfexión sobre la situació professional i en les competències primàries que un mateix té.
  • Que els estudiants siguin capaços d'informar dels productes i serveis existents i nous als clients actuals o potencials.
  • Que els estudiants siguin capaços d'establir i mantenir relacions amb clients.
  • Que els estudiants siguin capaços de dissenyar i gestionar la pràctica mitjançant la qual es presten els serveis, bé com a petita empresa o com a part d'una empresa privada o pública més gran. Inclou aspectes operatius de personal i financers i requereix lideratge dels empleats.
  • Que els estudiants siguin capaços de dissenyar serveis o productes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de realitzar un estudi per comparar instruments (per exemple, tests, escales de qualificacions), tècniques i mètodes, i establir la seva viabilitat, fiabilitat i validesa, efectivitat i beneficis, costos.
  • Que els estudiants siguin capaços d'avaluar serveis o productes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços d'implantar productes i serveis en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços d'avaluar criteris de rendiment, benestar i relacions socials en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços d'elaborar informes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de formular preguntes d'investigació, estratègies de recerca, qüestions de disseny de recerca (fiabilitat, validesa, etc.) I qüestions de disseny de recerca en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de recopilar dades per a la investigació en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços d'analitzar dades de recerca en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços de redactar treballs de recerca en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguen capaços de presentar oralment treballs d'integració en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • Que els estudiants siguin capaços d'entrevistar a clients o directius per analitzar les seves necessitats i problemes, identificant necessitats i problemes subjacents i clarificándolos de manera que siguin compresos i acceptats pels clients o directius.