Fragments d’un any. Fotoperiodistes de València 2011

Imatge de l’activitat
Període de l'esdeveniment:
  • De 31 de març de 2012 a 3 de juny de 2012. Dimarts, dimecres, dijous, divendres i dissabte de 10:00 a 20:00.
  • De 31 de març de 2012 a 3 de juny de 2012. Diumenge de 10:00 a 14:00.

Lloc de realització: Sala Estudi General. La Nau (C/Universitat, 2)

Descripció:

Fragments d’un any. Fotoperiodistes de València 2011

Del 30 de març al 3 de juny de 2012

El Centre Cultural La Nau de la Universitat de València acollirà enguany, per segona vegada, l’exposició de fotoperiodisme Fragments d’un any, que organitza la Unió de Periodistes Valencians. La mostra, que recull els fets més destacats dels últims mesos, arriba a la novena edició i oferirà el treball de 29 professionals del periodisme gràfic en 106 instantànies que formen la memòria més recent de la vida valenciana.

Horari: de dimarts a dissabte de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius de 10 a 14 hores.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Organitza:

Universitat de València i Unió de Periodistes Valencians.

Contacta: exponau@uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )