María Zambrano i la pintura

Període de l'esdeveniment: De 21 de maig de 2012 a 25 de maig de 2012. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 16:00 a 20:00.

Lloc de realització: FACULTAT DE FILOLOGIA-AULA CÉSAR SIMÓN

Descripció:

Aquest curs vol analitzar la història de l'art d' Espanya del segle XX a través del pensament d'una protagonista indiscutible del paisatge cultural espanyol: la filòsofa María Zambrano. Zambrano va saber ocupar-se de les qüestions estètiques i filosòfiques del segle XX trobant, des d'un punt de vista estètic, la capacitat d´enganxar la mirada amb una visió de la vida més profunda que una visió retiniana.

El present curs tindrá un caràcter teòric i pràctic. En aquest últim aspecte està prevista la lectura de manuscrits inèdits i l' assistència a una exposició perquè l' alumnat puga contrastar l' experiència estètica amb la proposta del mètode zambranià

Organitza:

Institut de Creativitat i Innovacions Educatives .

Contacta: m.teresa.lopez@uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )