Programa VLC-BIOCLINIC 2017

Logo VLC_Bioclinic

Període de l'esdeveniment: De 28 de juliol de 2017 a 20 de setembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Vicerectorat d’Investigació i Política Científica

Descripció:

S'ha obert el termini de presentació de sol·licituds per a la tercera edició del Programa VLC-BIOCLÍNIC 2017, que té com a objectiu fomentar accions col·laboratives de recerca traslacional i de transferència de coneixement entre el personal investigador de la Universitat de València i el personal investigador/professional de l'Institut d’Investigació Sanitària INCLIVA.

ACCIONS DEL PROGRAMA VLC-BIOCLINIC 2017

Subprograma A. Ajudes per a la realització d’accions exploratòries per a la formulació de nous projectes d'innovació en cooperació UV-INCLIVA, amb un pressupost total de 40.000 € i en la qual es finançaran accions preparatòries de nous projectes, fins a un màxim de 4.000€/proposta.

Subprograma B. Ajudes per a la realització de projectes col·laboratius innovadors, basats en uns resultats o experiències preliminars ja contrastats i que mostren potencial de transferència al sistema de salut, amb un pressupost total de 40.000 € i es podrà finançar fins a un màxim de 10.000 €/proposta.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 28 de juliol fins al 20 de setembre de 2017, ambdós inclosos.

PRESENTACIÓ DE MANIFESTACIONS D'INTERÈS PER A LA CERCA DE SOCIS

El personal investigador interessat a trobar el soci més adequat en l'altra entitat podrà fer-ho emplenant el formulari de manifestacions d'interès, contingut en la pàgina web . El Servei d’Investigació i Innovació de la UV i la OTRI de l’INCLIVA, faràn una cerca entre el personal investigador/professional d'ambdues entitats, proporcionant als sol·licitants les dades de contacte dels possibles socis.

Organitza:

Vicerectorat d’Investigació i Política Científica. Servei d’Investigació i Innovació..

Contacta: vlc-bioclinic@uv.es

Més informació: