Tècniques de control de l’estrès

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

Inscripció oberta pel curs de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes, edició setembre 2017.

Carrega lectiva, exàmens, situacions quotidianes….tots vivim circumstàncies d’estrès o de tensió. És important disposar d’eines que ens ajuden a controlar-les i revertir–les. Aquesta formació us pot aportar les claus per aconseguir-ho.

El curs està impartit per Amparo Cotolí Crespo, professora del Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics.

Els continguts d’aquest curs son els següents: La sindrome de l’èstres. Introducció a com descobrir les seues causes i conseqüències. Aprenentatge de tècniques de control de l’estrès, relaxació muscular e imaginativa, detenció del pensament, solució de problemes i tècniques d’autocontrol.

MODALITAT: Taller presencial de 20 h.

LLENGUA: Castellà/Valencià.

LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.

DATES i HORARI: Del 4 al 7 de setembre de 2017 de 9 a 14 h.

AULES: Comunicarem en breu.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

TERMINI D’INSCRIPCIÓ: del 19 de juny al 31 d’agost de 2017.

Organitza:

Contacta: nauest@uv.es