La Universitat organitza un congrés Internacional sobre la propietat industrial, demà

Convertir a pdf (obri en nova finestra )
Logo de la Facultat de Dret.

Els dies 7 i 8 de març es celebra a la ciutat de València, el II Congrés Internacional Universitat i Propietat Industrial, que té per objectiu analitzar les relacions entre la Universitat, els centres d’investigació i la propietat industrial. El congrés està dirigit pels professors Jesús Olavarría i Concepció Saiz, i es celebrarà al Saló de Graus de la Facultat de Dret.

Tota la informació es pot consultar a: http://bit.ly/XToZS8

En el marc del Projecte d'R+D (DER 2010-21327. Ministerio de Ciencia e Innovación) es van programar dos congressos. El primer es va celebrar el novembre de 2011 sobre ‘Universitat i Propietat Intel·lectual (drets d’autor i afins)’. Aquest segon congrés persegueix ser un lloc d’encontre en el que, de forma lliure i plural, es puguen debatre les relacions entre el món universitari i de la investigació amb les qüestions relacionades amb propietat industrial.

Data d'actualització: 5 de març de 2013 10:40.

Llista de notícies