Nivell A1.1. PCIC- Aula Internacional Plus 1
Unitats del llibre |
Continguts |
---|---|
Lliçó 0 A l'aula |
- Saludar i presentar-se - Identificar - Lletrejar; l'alfabet - Acomiadar-se - Control de la comunicació oral (““Cómo se dice…, más despacio, más alto, qué significa…”) |
Lliçó 1 Nosaltres i nosaltres |
- Dir i preguntar la professió i el lloc de treball - Preguntar i dir la nacionalitat - Preguntar i donar dades personals: telèfon, correu electrònic, edat, etc. |
Lliçó 2 Vull aprendre espanyol |
- Parlar d'intencions i el que es vol fer - Dir per què estudia espanyol - Parlar d'activitats d'oci i de classe |
Lliçó 5 Els teus amics són els meus amics |
- La família i relacions personals - Descriure persones: físic i caràcter - Parlar de gustos i interessos - Expressar acord i desacord en relació als gustos - Expressar preferències |
Lliçó 4 Quin preferixes? |
- Identificar i seleccionar objectes - Realitzar xicotetes compres en una botiga: preguntar per productes, el preu i algunes característiques - Parlar de preferències - Peces de vestir i accessoris. Objectes d'ús quotidià |
- La distribució de les hores dedicades a cada unitat està en funció dels continguts que es treballen, si són nous o de repàs.
- A més del que apareix en el llibre de l'alumne, es treballarà amb materials complementaris per a aconseguir els objectius previstos en el Pla Curricular de l'Institut Cervantes.
Nivell A1.2. PCIC- Aula Internacional Plus 1
Unitats del llibre |
Continguts comunicatius |
Continguts gramaticals |
Continguts lèxics | Continguts fonètics |
---|---|---|---|---|
Lliçó 3 On està Santiago? |
Descripció de llocs - Expressar existència i localització - Parlar del clima i del temps |
- Alguns usos hay - El verb estar - Quantificadors (muy, mucho / mucha /muchos / muchas) - Interrogatius (qué, cuál / cuáles, cuántos / cuántas, dónde, cómo) - Contrast hay / está / están |
El temps i el clima - Les estacions de l'any - Els punts cardinals - Dades sobre alguns països |
- Accentuació |
Lliçó 6 Dia a dia |
- Parlar d'hàbits - Expressar freqüència - Preguntar i dir l'hora - Parlar de la nostra rutina diària |
- Present d'indicatiu d'alguns verbs irregulars - Verbs pronominals - Yo también / yo tampoco, yo sí / yo no - Expressar orde: primero, después, luego |
- Els dies de la setmana - Les parts del dia - Activitats diàries |
- Entonació |
Lliçó 8 El barri ideal |
- Descriure barris i ciutats - Parlar del que més t'agrada d'un lloc - Demanar i donar informació per a arribar a un lloc |
- Quantificadors (algún, ningún, mucho...) - Preposicions: a, de, en - Adverbis de lloc: al lado de, cerca, lejos... |
Llocs de les ciutats - Servicis de les ciutats - Botigues - Adjectius per a descriure ciutats |
- Diftongs |
Lliçó 7 A menjar! |
- Demanar i donar informació sobre menjar - Parlar d'hàbits gastronòmics - Desembolicar-se en bars i restaurants |
- Verbs poner y traer - Pronoms de OD (lo, la, los, las) - Preposicions: de, con |
- Aliments - Maneres de cuinar - Alguns utensilis i recipients - Plats típics d'Espanya i d'Amèrica Llatina |
- El dígraf /ch/ - La jota |
Lliçó 9 Saps conduir? |
- Parlar d'experiències passades - Parlar de qualitats i defectes - Parlar d'habilitats i aptituds |
- Pretèrit perfecte - Saber + infinitiu - Poder + infinitiu |
- Professions - Habilitats i capacitats - Adjectius de caràcter |
- Pronunciació de /p/, /t/, /k/ |
- La distribució de les hores dedicades a cada unitat està en funció dels continguts que es treballen, si són nous o de repàs.
- A més del que apareix en el llibre de l'alumne, es treballarà amb materials complementaris per a aconseguir els objectius previstos en el Pla Curricular de l'Institut Cervantes.
- Els materials complementaris poden ser de dos tipus: materials de l'editorial Difusió que complementen al manual amb el qual es treballa i materials elaborats i dissenyats pel professorat del Centre d’Idiomes de la Universitat de València. El material complementari d'elaboració pròpia estarà accessible per a l'alumnat a través de l'Aula Virtual de la Universitat de València (desenvolupat amb la ferramenta Moodle, versió 4.0).
- Així mateix, l'alumnat tindrà a la seua disposició material de reforç per a afermar l'aprés en classe. Este material està elaborat i dissenyat pel professorat del Centre d’Idiomes.
Nivell A2.1 PCIC- Aula Internacional Plus 2
Unitats del llibre |
Continguts comunicatius |
Continguts gramaticals |
Continguts lèxics | Continguts fonètics |
---|---|---|---|---|
Lliçó 1 Donar consells per a aprendre un idioma |
- Parlar d'hàbits i de la seua duració - Fer recomanacions - Descriure sentiments |
- Present regular i irregular: revisió - Verbs pronominals: revisió - Verbs costar i sentirse - Desde i desde hace |
- Sentir-se ridícul/a, segur/a, insegur/a, bé/malament, - Fer por, vergonya - Activitats per a aprendre idiomes |
- L'ena palatal (ñ) |
Lliçó 3 Jo soc així |
- Identificar i descriure físicament a les persones - Parlar de les relacions i de les semblances entre persones |
- Este / ese / aquel - El / la / los / las + que + verb - Valorar una relació: llevarse bien / mal con, caer bien / mal |
- Adjectius de descripció física - Relacions de parella - Verb semblar-se |
- Pronunciació de /b/, /d/, /g/ |
Lliçó 4 Llar, dolça llar |
- Expressar gustos i preferències - Descriure una casa - Comparar - Descriure objectes i situar-los |
- Comparatius - Preposicions i adverbis per a situar - Pronoms possessius: el mío / la mía... - Verbs gustar, encantar y preferir |
- Tipus d'habitatge - Parts d'un habitatge - Adjectius per a descriure un habitatge - Formes, estils i materials |
- Grups consonàntics |
- La distribució de les hores dedicades a cada unitat està en funció dels continguts que es treballen, si són nous o de repàs.
- A més del que apareix en el llibre de l'alumne, es treballarà amb materials complementaris per a aconseguir els objectius previstos en el Pla Curricular de l'Institut Cervantes.
- Els materials complementaris poden ser de dos tipus: materials de l'editorial Difusió que complementen al manual amb el qual es treballa i materials elaborats i dissenyats pel professorat del Centre d’Idiomes de la Universitat de València. El material complementari d'elaboració pròpia estarà accessible per a l'alumnat a través de l'Aula Virtual de la Universitat de València (desenvolupat amb la ferramenta Moodle, versió 4.0).
- Així mateix, l'alumnat tindrà a la seua disposició material de reforç per a afermar l'aprés en classe. Este material està elaborat i dissenyat pel professorat del Centre d’Idiomes.