Logo de la Universitat de València Logo Centre d'Idiomes UV Logo del portal

Nivell A1.1. PCIC- Aula Internacional Plus 1

Unitats del llibre

Continguts
Lliçó 0
A l'aula
- Saludar i presentar-se
- Identificar
- Lletrejar; l'alfabet
- Acomiadar-se
- Control de la comunicació oral (““Cómo se dice…, más despacio, más alto, qué significa…”)
Lliçó 1
Nosaltres i nosaltres
- Dir i preguntar la professió i el lloc
de treball
- Preguntar i dir la nacionalitat
- Preguntar i donar dades personals: telèfon, correu electrònic, edat, etc.
Lliçó 2
Vull aprendre espanyol
- Parlar d'intencions i el que es vol fer
- Dir per què estudia espanyol
- Parlar d'activitats d'oci i de classe
Lliçó 5
Els teus amics són els meus amics
- La família i relacions personals
- Descriure persones: físic i caràcter
- Parlar de gustos i interessos
- Expressar acord i desacord en relació als gustos
- Expressar preferències
Lliçó 4
Quin preferixes?
- Identificar i seleccionar objectes
- Realitzar xicotetes compres en una botiga: preguntar per productes, el preu i algunes característiques
- Parlar de preferències
- Peces de vestir i accessoris. Objectes d'ús quotidià

 

  • La distribució de les hores dedicades a cada unitat està en funció dels continguts que es treballen, si són nous o de repàs.
  • A més del que apareix en el llibre de l'alumne, es treballarà amb materials complementaris per a aconseguir els objectius previstos en el Pla Curricular de l'Institut Cervantes.
Nivell A1.2. PCIC- Aula Internacional Plus 1

Unitats del llibre

Continguts
comunicatius
Continguts
gramaticals
Continguts lèxics Continguts fonètics
Lliçó 3
On està
Santiago?
Descripció de llocs
- Expressar existència i
localització
- Parlar del clima i del temps
- Alguns usos hay
- El verb estar
- Quantificadors (muy, mucho / mucha /muchos / muchas)
- Interrogatius (qué, cuál / cuáles, cuántos / cuántas, dónde, cómo)
- Contrast hay / está / están
El temps i el clima
- Les estacions de l'any
- Els punts cardinals
- Dades sobre alguns països
- Accentuació
Lliçó 6
Dia a dia
- Parlar d'hàbits
- Expressar freqüència
- Preguntar i dir l'hora
- Parlar de la nostra rutina
diària
- Present d'indicatiu d'alguns
 verbs irregulars
- Verbs pronominals
- Yo también / yo tampoco, yo sí / yo no
- Expressar orde: primero, después, luego
- Els dies de la setmana
- Les parts del dia
- Activitats diàries
- Entonació
Lliçó 8
El barri ideal
- Descriure barris i ciutats
- Parlar del que més t'agrada
 d'un lloc
- Demanar i donar informació per a
arribar a un lloc
- Quantificadors (algún, ningún, mucho...)
- Preposicions: a, de, en
- Adverbis de lloc: al lado de, cerca, lejos...
Llocs de les ciutats
- Servicis de les ciutats
- Botigues
- Adjectius per a descriure
ciutats
 
- Diftongs
Lliçó 7
A menjar!
- Demanar i donar informació
sobre menjar
- Parlar d'hàbits gastronòmics
- Desembolicar-se en bars i restaurants
- Verbs poner y traer
- Pronoms de OD (lo, la, los, las)
- Preposicions: de, con
- Aliments
- Maneres de cuinar
- Alguns utensilis i recipients
- Plats típics d'Espanya i d'Amèrica
 Llatina
- El dígraf /ch/
- La jota
 
Lliçó 9
Saps
conduir?
- Parlar d'experiències passades
- Parlar de qualitats i defectes
- Parlar d'habilitats i aptituds
- Pretèrit perfecte
- Saber + infinitiu
- Poder + infinitiu
- Professions
- Habilitats i capacitats
- Adjectius de caràcter
- Pronunciació de /p/, /t/,
/k/

 
  • La distribució de les hores dedicades a cada unitat està en funció dels continguts que es treballen, si són nous o de repàs.
  • A més del que apareix en el llibre de l'alumne, es treballarà amb materials complementaris per a aconseguir els objectius previstos en el Pla Curricular de l'Institut Cervantes.
  • Els materials complementaris poden ser de dos tipus: materials de l'editorial Difusió que complementen al manual amb el qual es treballa i materials elaborats i dissenyats pel professorat del Centre d’Idiomes de la Universitat de València. El material complementari d'elaboració pròpia estarà accessible per a l'alumnat a través de l'Aula Virtual de la Universitat de València (desenvolupat amb la ferramenta Moodle, versió 4.0).
  • Així mateix, l'alumnat tindrà a la seua disposició material de reforç per a afermar l'aprés en classe. Este material està elaborat i dissenyat pel professorat del Centre d’Idiomes.
Nivell A2.1 PCIC- Aula Internacional Plus 2

Unitats del llibre

Continguts
comunicatius
Continguts
gramaticals
Continguts lèxics Continguts fonètics
Lliçó 1
Donar consells
per a aprendre
un idioma
- Parlar d'hàbits i de la seua
duració
- Fer recomanacions
- Descriure sentiments
- Present regular i irregular:
revisió
- Verbs pronominals:
revisió
- Verbs costar i sentirse
- Desde i desde hace
- Sentir-se ridícul/a,
segur/a, insegur/a,
bé/malament,
- Fer por, vergonya
- Activitats per a aprendre
idiomes
- L'ena palatal (ñ)
Lliçó 3
Jo soc així
- Identificar i descriure
físicament a les persones
- Parlar de les relacions i de
les semblances entre persones
- Este / ese / aquel
- El / la / los / las + que + verb
- Valorar una relació:
llevarse bien / mal con, caer bien / mal
- Adjectius de descripció
física
- Relacions de parella
- Verb semblar-se
- Pronunciació de /b/, /d/,
/g/
Lliçó 4
Llar, dolça
llar
- Expressar gustos i preferències
- Descriure una casa
- Comparar
- Descriure objectes i situar-los
- Comparatius
- Preposicions i adverbis per a situar
- Pronoms possessius: el mío / la mía...
- Verbs gustar, encantar y preferir
- Tipus d'habitatge
- Parts d'un habitatge
- Adjectius per a descriure un
habitatge
- Formes, estils i materials
- Grups consonàntics
  • La distribució de les hores dedicades a cada unitat està en funció dels continguts que es treballen, si són nous o de repàs.
  • A més del que apareix en el llibre de l'alumne, es treballarà amb materials complementaris per a aconseguir els objectius previstos en el Pla Curricular de l'Institut Cervantes.
  • Els materials complementaris poden ser de dos tipus: materials de l'editorial Difusió que complementen al manual amb el qual es treballa i materials elaborats i dissenyats pel professorat del Centre d’Idiomes de la Universitat de València. El material complementari d'elaboració pròpia estarà accessible per a l'alumnat a través de l'Aula Virtual de la Universitat de València (desenvolupat amb la ferramenta Moodle, versió 4.0).
  • Així mateix, l'alumnat tindrà a la seua disposició material de reforç per a afermar l'aprés en classe. Este material està elaborat i dissenyat pel professorat del Centre d’Idiomes.