Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

El servei de suport a usuaris i usuàries del gestor web de la Universitat de València és una eina desenvolupada per la Unitat Web i Màrqueting (UWM) per a resoldre de forma ràpida les incidències que puguen sorgir en l'edició dels portals web. Això permet canalitzar de forma àgil i eficaç totes les peticions de suport dels editors i editores dels portals web corporatius.

Els usuaris i les usuàries han de tenir en compte que, en termes de resposta i organització, és més eficaç realitzar una petició de suport a través d'aquest sistema que no telefonar o enviar un correu electrònic. Les peticions rebudes a través del sistema de tiquets permeten una millor organització del treball i una òptima distribució de tasques entre el personal de la UWM, i per tant una resposta més ràpida. 

En accedir la plataforma, es demana la identificació de l'usuari o usuària, i tot seguit es despleguen diverses opcions sobre el tipus de petició

Captura sobre el tipo de peticions de la unitat web

  • La més demandada és la primera, 'Suport edició web corporatiu', ideada per a recollir sol·licituds referides a problemes de publicació en textos lliures, literals, novetats i generació d'elements, com ara banner, noves pestanyes, enllaços ràpids, nova estructura web, etc. 
  • L'opció d'Identitat visual s'ocupa de tot allò relacionat amb la utilització de logotips, emblemes o segells oficials de la Universitat de València. 
  • A l'apartat Agenda UV es recullen les peticions sobre la publicació d'esdeveniments a l'agenda i la seua modificació, eliminació o compartició. 
  • En traduccions es recullen les peticions per a generar les versions en angles únicament de textos publicats en algun dels portals web corporatius de la UV. 
  • En XatUV s'atenen totes les incidències relacionades amb aquest nou servei interactiu d'informació a la comunitat universitària. 
  • Per últim, hi ha l'apartat de formació, que ara per ara només pot ser remota a causa de la crisi Covid-19. No obstant, la persona sol·licitant obtindrà accés a nombrosos manuals i tutorials sobre el funcionament del gestor web de la UV. 

Formulari senzill

Després de triar una de les opcions de suport, el sistema ens obri un formulari amb uns camps senzills que cal emplenar descrivint el tipus d'incidència. És important especificar el portal web sobre el qual s'està demanant suport, i en el camp 'Observacions' adjuntar, si n'hi ha, la url de la pàgina específica en què es localitza el possible problema, i donar l'extensió telefònica o el correu de l'autor o l'autora de la petició.

Identificar el problema de la forma més detallada possible, així com la localització en el lloc de publicació, ajudarà a una resolució ràpida de les incidències descrites.