Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

• Com confeccionar i editar llistats de personal

6 de d’octubre de 2020

L'elaboració i modificació dels llistats de personal és una de les tasques que més consultes origina per part dels editors/es dels portals web corporatius de la Universitat de València. La necessitat d'actualitzar de forma contínua aquests elements a causa la rotació de personal docent, d'administració i serveis i de recerca, fa necessari reforçar la formació sobre l'edició de les llistes de personal.

• Les versions idiomàtiques de textos, literals i novetats

30 de de setembre de 2020

Quan parlem d'un text (TL), un literal (LIT) o una novetat en les seues diferents versions idiomàtiques, no hem de perdre mai de vista que en realitat estem parlant d'un únic element que té tres versions en valencià, castellà i anglés, i que per tant a l'hora d'arrossegar-lo (en el cas de textos i literals) a l'interior d'una pàgina, només cal fer-ho en la versió original de valencià. Les altres versions es reproduiran de forma automàtica.

• Com programar publicacions

2 de de setembre de 2020

El gestor web de la Universitat de València permet programar tot tipus de publicacions, tant novetats, com entrades de blog, activitats, opinions i altres tipus de components. L'eina és ben útil per a donar dinamisme i varietat als portals web.

• El component de preguntes freqüents (FAQ), una nova eina per a la difusió

29 de d’abril de 2020

La Unitat Web i Màrqueting ha desenvolupat un nou component que reprodueix a la publicació web un desplegable amb tantes preguntes freqüents (FAQ) com es desitge per tal d'orientar als usuaris i les usuàries en qualsevol camp d'activitat de la Universitat de València.

• Nous recursos gràfics a disposició dels editors i les editores

27 de de març de 2020

• Tècniques per a generar una novetat

25 de de març de 2020

Publicar una novetat (notícia) amb el gestor web de la Universitat de València és una tasca senzilla, i alhora delicada, en la mesura que s'ha de perseguir la claredat, la concisió i la precisió en la informació que es pretén difondre, i que convé abastar al major públic possible.

• Treballar des de casa

22 de de març de 2020

Treballar des de casa tant amb el gestor web de la Universitat de València com amb la resta d'aplicacions i serveis que requereixen identificació de l'usuari/a no ha de representar cap problema. No obstant, pot ocórrer que els equips no estiguen ben configurats i sorgisquen alguns problemes.

• Inserir víncles als textos

5 de de febrer de 2020

La inserció de vincles en els textos publicats en els portals web de la Universitat de València no només és una manera de completar la informació original, sinó també una estratègia per a millorar la visibilitat i el posicionament de la publicació.

• Com millorar el posicionament dels nostres continguts

30 de de gener de 2020

Et donem algunes recomanacions per tal de millorar el posicionament dels continguts de les nostres pàgines web de forma natural, el que es coneix com posicionament SEO. És convenient treballar els continguts de forma que aporten valor, enriquint-los com us expliquem seguidament.

• Com redimensionar imatges per a la seua publicació

29 de de gener de 2020

Un dels principals maldecaps dels editors i les editores dels portals web de la Universitat de València prové del moment en el que cal il·lustrar un text amb imatges. El disseny web de la UV té uns formats predefinits que només admeten imatges a un tamany i dimensions determinades per a una reproducció de qualitat, i el més normal és que la imatge original que se'ns proporciona per a il·lustrar una determinada informació estiga sobredimensionada i a més no guarde les proporcions que exigeixen els formats dels portals web corporatius. Amb aquest post anem a tractar d'ajudar als i les editores a resoldre el problema i alleugerir el procés de publicació de novetats, entrades a blogs i altres tipus de publicacions disponibles al gestor web de la UV.