Logo de la Universitat de València Logo del portal

• UWM

• El blog, un espai per a les visions personals

21 de de novembre de 2019

Els portals web de la Universitat de València tenen espais predefinits com ara el bloc de notícies, el menú principal o els enllaços als llocs d'interès. No obstant, hi ha elements que aporten versatilitat al web, i entre ells destaca el blog, on hi caben totes les visions personals al voltant de la temàtica pròpia de cada portal, i que per norma queden excloses d'aquells apartats que són estrictament informatius.

• Com publicar una galeria d'imatges en una novetat

13 de de novembre de 2019

• La creació de galeries d'imatges per al portal UVNotícies

7 de de novembre de 2019

• Com inserir un vídeo en un text lliure

28 de d’octubre de 2019

De vegades ens ve bé complementar la il·lustració de textos amb un vídeo, i una tasca en principi senzilla se'ns complica fins desistir. El principal error que solen cometre els editors dels portals web és que intenten inserir vídeos de producció pròpia sense haver-los pujat abans a una plataforma multimèdia per a obtindre una url vàlida.

• La publicació de vídeos als portals web de la Universitat

12 de de juliol de 2019

La publicació de vídeos és senzilla amb el gestor de continguts web  de la Universitat de València, i resulta una eina comunicativa ben dinàmica, eficaç i atractiva per la seua versatilitat, tant per a temes d'actualitat com per a continguts estàtics de tipus divulgatiu.

• Com reparar la URL d’una versió lingüística d’una pàgina que no funciona

13 de de juny de 2019

De vegades, quan canvien l’idioma d’una pàgina, aquesta no es modifica. Si en l’URL de la pàgina apareixen les paraules “nullca” o “nulles”, haurem de reparar-la perquè funcione correctament.

• Com fer un destacat text

29 de de maig de 2019

Els destacats de text de la web de la Universitat són elements als quals es vol donar una rellevància especial (tutories, horaris d’assignatures o exàmens...) i que incorporen un enllaç directe a continguts específics.

• Com millorar el posicionament SEO

23 de de maig de 2019

Existeixen diversos mitjans per a impulsar la marca personal i donar-se a conèixer. Els millors canals són el blog, les xarxes socials i els agregadores de notícies.

• Com sol·licitar suport de la Unitat Web i Màrqueting

13 de de maig de 2019

La Unitat Web i Màrqueting (UWM) de la Universitat té entre els seus objectius l’assistència a les persones responsables de la gestió del contingut dels diferents espais web. Per poder atendre les incidències s’ha activat un sistema de tiquets que permet registrar totes les sol·licituds. En aquesta nova entrada del blog s’explica com utilitzar l'aplicació.

• Pàgines menú i pàgines no menú

8 de de maig de 2019

“Acabe de crear una pàgina, amb el seu literal i el seu text, he guardat i aprovat tots els elements, i no apareix publicada”. Aquesta és una de les consultes més freqüents que arriben a la Unitat Web i Màrqueting, i en la majoria dels casos el problema té el seu origen en el moment de crear el nou element ‘Pàgina’ i atorgar-li una definició inadequada per a l'ús que se li donarà.