Logo de la Universitat de València Logo del portal

Open Days a la Unitat Web i Màrqueting

• 16 de setembre de 2019
Aula delsl Open Days de la Unitat Web i Màrqueting

La Unitat Web i Màrqueting organitza cada primer divendres de mes l'Open Day, unes jornades de portes obertes en les quals s'intenta resoldre personalment els dubtes sorgits en l'edició amb el nou Gestor de Continguts Web UV. El pròxim Open Day serà el 13 de desembre.

Adreça: Carrer del Doctor Moliner, 50, Universitat de Valencia - Campus de Burjassot, 46100 Burjassot, València, Espanya (map)
Lloc: Unitat Web i Màrqueting. Campus de Burjassot. Edifici Serveis Generals - accés B - 1ª planta
Aula: Aula de formació UWM (aula informàtica amb 15 terminals)
Horari: Des de les 09:00 hores fin les 14:00 hores