Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

Els 'Open Day' queden en suspens fins a nou avís

  • 14 de setembre de 2020
Aula delsl Open Days de la Unitat Web i Màrqueting

L'atenció personalitzada als editors i editores dels portals web de la Universitat de València que la Unitat Web i Màrqueting ve oferint a través de les jornades mensuals de portes obertes queden en suspens fins a nou avís a causa de la situació generada amb la crisi sanitària del coronavirus.

La Unitat Web i Màrqueting venia organitzant cada primer divendres de mes l'Open Day, unes jornades de portes obertes en les quals s'intenta resoldre personalment els dubtes sorgits en l'edició amb el nou Gestor de Continguts Web UV. El pròxim Open Day estava previst el 3 d'abril de 2020 però ha quedat suspés fins a nou avís.

La Unitat Web i Màrqueting informarà a través d'aquest mateix portal i de les seues xarxes socials de qualsevol novetat.