Logo de la Universitat de València Logo Estructura de Recerca Interdisciplinar de Lectura Logo del portal

Xarrada ERI - Miguel Ángel Font: "La inclusión como elemento regenerador de la producción cultural: Una mirada a través de la literatura"

  • 19 d’abril de 2021
Image de la noticia

13:00h, xarrada online.

Idioma: español.

La inclusión como elemento regenerador de la producción cultural: Una mirada a través de la literatura

Miguel Ángel Font

Universitat de Castelló

 

La cultura es un derecho, no un privilegio. En esta charla se ofrecerá la descripción práctica de un nuevo modelo de producción cultural inclusiva y que tiene en cuenta la accesibilidad desde el inicio de cada proyecto hasta su distribución. Además, dicho modelo nace desde el diálogo entre dos de las voces más relevantes en la inclusión cultural: los equipos creativos y su audiencia final. Dentro de esta charla se profundizará desde el campo de la producción literaria. 

 

Bio

Miguel Ángel Font Bisier, director de cinema, escriptor i investigador valencià. Llicenciat en Comunicació Audiovisual, compta amb vint anys de formació musical. Parla sis idiomes, la qual cosa li ha permès escriure i dirigir un gran nombre de projectes audiovisuals guardonats a nivell nacional i internacional. Especialista en inclusió cultural i accessibilitat, és fundador de www.miCINEinclusivo.com, plataforma des de la qual difon el seu treball en aquest camp. Autor de títols de ficció i documentals com XMILE, Tiempo de blues o Creando cine inclusivo, el 2019 roda el seu primer llargmetratge inclusiu: SWING! La vida d'un secret. Ha publicat dos llibres multimèdia, Cine de diseño universal i Un confinamiento de cuentos. Actualment es troba doctorant en Traducció Audiovisual i Literària per la Universitat de Castelló.