Castellano
English
Directori
Facultats i Escoles
Departaments
Serveis
Instituts Investigació i ERI
Grups d'Investigació
Altres estructures
Consell de Direcció
Altres òrgans d'Universitat
Fundacions i entitats associades
Càtedres institucionals
Cercador de Persones
Plànols
Directori telefònic
Emergències i Seguretat
User
ENTORN D'USUARI UV
Seu electrònica UV
Registre General
Tauler Oficial d'anuncis UV
Aula Virtual
Perfil de contractant
Twitter
Menú
Qui som?
Presentació
Carta de serveis
Ubicació i contacte
Membres
Equipament
Projectes
Projectes actuals
Projectes finalitzats
Publicacions
Publicacions per personal investigador
Activitats
10 aniversari
Cursos de formació
Xarrades
Newsletter
Reunions científiques
Doctorat
Web específica del doctorat
Tesis llegides
Transferència i innovació
Productes tecnològics
Jornades de Transferència
Recursos
Inici
>
Projectes
> Projectes finalitzats
Reconeixement visual de paraules en diferents sistemes ortogràfics (MCI-PSI2009-09299)
A guerra civil española na narrativa infantil e xuvenil (1975-2008) nas linguas de España (2009/PX066)
Competències per a la Comprensió Lectora PISA: Processos, Intervenció d’Avaluació i d’Ensenyament
ELLIJ. Educació per a la lectura. Literatura infantil i juvenil i Construcció d’identitats
Lectura Fàcil: Elaboració i difusió de materials i anàlisis de l’experiència d’usuari
L’objectiu general del projecte va ser crear una plataforma interactiva de serveis i continguts web.
Avaluació d’habilitats de lectura i alfabetització en els alumnes d’educació secundària seguint l’esquema PISA: avaluació d’alumnes
Posició i identitat en el reconeixement visual de paraules (PSI2008-04069/PSIC)
Llegir mirant: el llibre àlbum en la promoció d’hàbits lectors
LIJEL. Literatura Infantil i Juvenil i ensenyament de la Literatura
Repensar l’educació. Col·lecció de premses universitàries de monogràfics sobre temes educatius
La interacció entre el lèxic, sublèxic i els factors del context durant la comprensió lectora
Sistema automàtic per a avaluar l’aprenentatge de l’alumne
Diagnòstic precoç de la malaltia d’Alzheimer mitjançant marcadors cognitius (PC07-008)
Lectoescriptura i desenvolupament en la societat de la informació
Fer front al desafiament de PISA 2003: anàlisi, avaluació i instrucció de les habilitats de lectura de PISA
Anterior
1
2
3
4
5
Següent