Castellano
English
Directori
Facultats i Escoles
Departaments
Serveis
Instituts Investigació i ERI
Grups d'Investigació
Altres estructures
Consell de Direcció
Altres òrgans d'Universitat
Fundacions i entitats associades
Càtedres institucionals
Cercador de Persones
Plànols
Directori telefònic
Emergències i Seguretat
User
ENTORN D'USUARI UV
Seu electrònica UV
Registre General
Tauler Oficial d'anuncis UV
Aula Virtual
Perfil de contractant
Menú
Qui som?
Presentació
Carta de serveis
Ubicació i contacte
Membres
Equipament
Projectes
Projectes actuals
Projectes finalitzats
Publicacions
Publicacions per personal investigador
Activitats
10 aniversari
Jornades de Transferència
Cursos de formació
Xarrades
Newsletter
Reunions científiques
Doctorat
Web específica del doctorat
Tesis llegides
Productes tecnològics
Productes tecnològics
Inici
>
Projectes
> Projectes finalitzats
Lectura i dislèxies en castellà (MEC-06-SEJ2006-06712)
Llibre i lectura infantil i juvenil en el context valencià: 1930-1983 (GV06/001)
Resolució de problemes aritmètics: Influència de les ajudes textuals
Comitès que valoren i recomanen llibres per a infants i joves. Una investigació sobre l’experiència de la Fundación para el Fomento de la Lectura, Fundalectura (Colòmbia)
As literaturas infantís e xuvenís do marco ibérico. A súa influencia na formación literaria e lectora (LIJMI) (HUM2005-23895-E/FILO)
El paper de la similitud ortogràfica, fonològica i semàntica en el processament lèxic (SEJ2005-05205/EDU)
Xarxa d’Investigació i Formació: Llenguatge i Cervell (UE-05-MRTM-CT-2004-512141)
Desenvolupament de PISA-2003 per a la intervenció educativa en les dificultats per a la lectura
Producció oral i l’anomia: la relació semàntica vs. associativa (MCT-03-BSO-00777)
Història de la literatura basca
Rendiment en aritmètica. Influència de la pràctica educativa
Interacció professor-alumnes i resolució de problemes matemàtics
Elaboració d’una Prova de Processos de Comprensió
Comprensió i integració de la informació en un entorn d’hipertext: efectes de coherència del text i ajuda a la navegació
El paper dels esquemes de codificació per a les representacions de les paraules: un model computacional de reconeixement visual de paraules (BSO2002-03286)
Anterior
1
2
3
4
5
Següent