Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Interior Facultat

El desig femení a escena, d'Electra a I Love Dick

PARLEM D'ART propostes d'estudiants per a la reflexió i el debat

Data: 15 d'octubre de 2018 de 16:00 a 19:00. Dilluns.

Lloc de realització: Aula F. 3.0 (tercera planta) Facultat de Geografia i Història, av. de Blasco Ibáñez, 28, Valencia.

Descripció:

16:00 Presentació

16:15 El desig femení a escena. D’Electra a I love Dick | Áurea Ortiz, professora del Departament d’Història de l’Art de la Universitat de València.

17:00 Travetes i abraçades. El desig femení en la comèdia romàntica | Nacho Moreno Segarra, escriptor i llicenciat en Història de l’Art.

18:00 Descans

18:15 Conversa oberta amb públic | Áurea Ortiz, Nacho Moreno, Anna Maria Staiano (artista feminista, directora i creadora del llibre Impure).

19:00 Cloenda

Proposta de Raquel Baixauli Romero i Esther González Gea