Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Grup d'investigació DATS

A través d'este màster, l'alumne adquirix el coneixement i les tècniques d'aplicació dels nous models de gestió empresarial millorant en eficiència i competitivitat. El màster proporciona formació en la concepció, organització i direcció de projectes multidisciplinaris, oferint les ferramentes necessàries per a l'exercici amb èxit, així com la visió estratègica necessària per a traslladar la cultura de gestió per projectes a les organitzacions. En este sentit, els continguts del programa aborden des d'una introducció a la gestió per projectes fins a la gestió dels costos, dels recursos humans, la qualitat i els regs que pot suposar el tancament administratiu del projecte.

Metodologia: Per ensenyança a distància multicanal entenem la retroalimentació de coneixements utilitzant distints vehicles de comunicació. És a dir, l'ensenyança a distància convencional a través de documents en suport paper o un altre tipus de suport, la comunicació en línia (online) per mitjà de distintes aules virtuals i les sessions presencials. Per a abordar adequadament el dit procés d'aprenentatge hem considerat apropiat iniciar-se a conéixer com aprén un adult, el perquè estos processos han de ser autodirigits, adaptatius i han d'articular-se des de la perspectiva constructivista. Elements conceptuals que tractarem de concretar al llarg del curs i que constituirà la base de la nostra metodologia.

Data d'inici : abril / 2014.

Data de finalització: abril / 2016.

Imatges: