Oberta fins al 21 de març la inscripció dels Clubs de Lectura al ENTREU
Els clubs, activitat destinada a tot l'estudiantat, són espais de reflexió, de trobada i de diàleg al voltant del món de la literatura, i entenen aquest món com a vehicle essencial per a la comunicació i la participació activa i crítica en la societat.
Aquesta activitat està organitzada per l’Aula de Lectura i Escriptura del Vicerectorat de Cultura i Igualtat i la Delegació per a Estudiants mitjançant el Servei d’Informació i Dinamització (SeDi).
Estructura i metodologia
Aquesta activitat està estructurada en 3 reunions/sessions que estaran dirigides per Josep Ballester i Noèlia Ibarra, professors del Departament de Didáctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat de València, amb la intervenció de Francesc Rodrigo, escriptor i professor, qui assumirà les funcions de dinamitzador i coordinador de les activitats que es plantegen. El club de Lectura està programat per fer una sessió al mes durant 3 mesos.
La primera sessió té per objectiu l’elecció de dues obres que els participants es comprometen a llegir i el ordre en què aquestes seran llegides. El dinamitzador explicarà quina és la seua funció i la sistemàtica de funcionament de l’activitat. A més a més, aquesta primera reunió, serveix de punt d’encontre on tots els integrants del club poden conèixer-se i manifestar els seus interessos i preferències literàries. Dins del termini d’un mes tindrà lloc la segona sessió, i al mes següent, la tercera. A aquestes reunions tots els participants moderats pel dinamitzador, debatran i contaran les seues experiències o faran crítica dels llibres que han llegit.
Les dates són les següents:
Primera reunió: 25 de març de 2014
Segona reunió: 29 d’abril de 2014
Tercera reunió 20 de maig de 2014
Obert al ENTREU el termini d'inscripció fins al 21 de març
Data De 3 de març de 2014 a 21 de març de 2014. 24h. Tots els dies.
El club es desenvoluparà a la Terrassa de la Biblioteca Maria Moliner del Campus dels Tarongers de 18 a 20 h.
Aula de Lectura i Escriptura del Vicerectorat de Cultura i Igualtat amb la col·laboració de la Delegació per a Estudiants mitjançant el
Servei d’Informació i Dinamització d'Estudiants (SeDI).
.