BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

  • Estudiants

La Bibliotec@ Respon és el servei de referència virtual de les biblioteques de la UV per atendre, orientar i resoldre els dubtes sobre el funcionament dels serveis de la biblioteca i sobre els recursos d'informació bibliogràfica.

Qui pot utilitzar aquest servei?

Qualsevol persona pot utilitzar-lo.

Com utilitzar el servei?

Les preguntes es realitzen des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet mitjançant el XatUV i, per consultes més específiques o relacionades amb el préstec i el carnet, amb el formulari La Bibliotec@ Respon del Servei de Biblioteques i Documentació.

Quant tarden a respondre?

El XatUv contesta mitjançant intel·ligència artificial les 24 hores del dia, qualsevol dia de la setmana. Els agents estaran disponibles de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i de dilluns a dijous de 16:00 a 18.00 hores.

Hi haurà horaris especials en horari no lectiu.

Les preguntes del formulari es respondran en un termini màxim de 3 dies laborables, a excepció dels períodes no lectius de Nadal, Setmana Santa, vacances d'estiu o festius. En el cas que el termini de resposta s'ampliara, la persona usuària en serà informada.

Quin tipus de preguntes poden realitzar-se?

Aquest servei no ofereix cap mena d’assistència legal, mèdica o financera.

Els suggeriments, les queixes i les felicitacions relacionades amb el Servei de Biblioteques i Documentació s’han de fer a través de la Bústia UV

Les dades personals subministrades s’incorporen al fitxer “Usuaris biblioteques UVEG”, de què és titular la Universitat de València, per atendre i gestionar la consulta. Els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament es poden exercir davant el Servei de Biblioteques i Documentació (c/ Universitat, 2. 46003 València) mitjançant sol·licitud per escrit acompanyada del document identificatiu adient. La sol·licitud pot enviar-se al correu-electrònic websib@uv.es .