Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Programes

Per a l'accés al programari de la secció difracció de raigs X pols, se seguirà el procediment habitual per a la petició de programes.

• Entrant en la plataforma programari (http://software.uv.es).
  • Validar-se amb usuari i contrasenya de la Universitat.
  • En "cercar" escriure: scsi, apareix el programa en cuestió, indicar "1" llicència.
  • Sol·licitar-ho en la cistella de la compra i confirmar la compra (gratis).
  • A partir d'ací, ja li apareixerá en "les meues llicències" i podrà veure ajuda del programa i accés per a la instal·lació.

Si teniu algun dubte en la instal·lació, poseu-vos en contacte amb el Centre de atenció a Usuaris (Ext. 64200) perquè vos ajuden en la descarrega i instal·lació del programa, i si és d'un altre tipus, contacteu amb Softmaster@uv.es i us contestarem el mes ràpid possible.