Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Ajudes per a activitats de promoció del valencià

Des del Servei de Política Lingüística treballem per a assolir una plena igualtat lingüística en l’àmbit universitari, és per això que col·laborem mitjançant ajudes econòmiques en la realització d’activitats de promoció del valencià adreçades a la comunitat universitària i que contribuïsquen a dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València.

Són objecte d'ajuda tant les campanyes de promoció de l'ús de la llengua pròpia com les activitats acadèmiques i culturals que es desenvolupen íntegrament en valencià, com ara jornades, concerts, representacions teatrals, projeccions cinematogràfiques, distribució de publicacions, materials audiovisuals o multimèdia, etc.

Convocatòria de 2020

Destinataris

Persones físiques o jurídiques, tant si pertanyen a la comunitat universitària com si no, les activitats de les quals tinguen incidència sobre la comunitat universitària.

Requisits

Realitzar activitats que contribuïsquen a dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València durant l'any 2020.

Termini de presentació

Les sol·licituds es podran presentar en qualsevol moment entre l’endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGV i el 27 de novembre de 2020, almenys deu dies abans de començar l'activitat per a la qual es demana l'ajuda.

Dotació econòmica

La quantitat assignada a cada sol·licitud la determinarà el Servei de Política Lingüística d’acord amb la valoració de la memòria i el projecte presentats, la viabilitat i l’interès de les activitats, amb un import màxim de 4.000 € (IVA inclòs) per entitat i projecte.

Documentació i sol·licitud

» Bases
» Sol·licitud (encara no s'ha obert el termini per fer les sol·licituds)
» Justificació
» Full de tercers
» Extracte (pendent de publicació)

Convocatòria de 2019

Destinataris

Requisits

Realitzar activitats que contribuïsquen a dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València durant l'any 2019.

Termini de presentació

Les sol·licituds es podran presentar en qualsevol moment entre l'1 de febrer i el 29 de novembre de 2019, almenys deu dies abans de començar l'activitat per a la qual es demana l'ajuda.

Dotació econòmica

La quantitat assignada a cada sol·licitud la determinarà el Servei de Política Lingüística d’acord amb la valoració de la memòria i el projecte presentats, la viabilitat i l’interès de les activitats, amb un import màxim de 4.000€ (IVA inclòs) per entitat i projecte.

Documentació i sol·licitud

» Bases
» Resolució nou secretari
» Sol·licitud (termini de sol·licitud tancat)