Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

Preinscripció als cursos d'anglès B1 i B2 per a estudiants [fins a l'11/9]

• 13 de juliol de 2020

Obert el període d'inscripció als cursos d'anglès dels nivells B1 i B2 adreçats a estudiants matriculats en la Universitat de València, fins a l'11 de setembre. Si no teniu acreditat el nivell anterior, podeu fer una prova en línia gratuïta del Centre d’Idiomes els dies 16, 17 i 18 de setembre.

Les persones admeses hauran de formalitzar la matrícula del 21 de setembre al 2 d’octubre a la secretaria del Centre d’Idiomes (C/ Serpis, 25, 46022 València).

El preu del curs complet és de 285 €. Si s’acaba el curs amb aprofitament, es retornen 100 €. Si s’abandona per causa justificada (fins al 31 de desembre) es pot retornar la matrícula. Una vegada fet el curs, podreu fer la prova d’acreditació, que tindrà un cost de 60 euros. Si la supereu, podreu sol·licitar la devolució de la meitat de l’import.

Més informació fent clic ací o en la pàgina web del Centre d’Idiomes