UVtransparènciaUniversitat de València Logo del portal

  • 15221: Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé descansa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • 15222: Que els estudiants sàpien aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
  • 15223: Que els estudiants tinguen la capacitat d'arreplegar i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • 15224: Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • 15225: Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • 334: Capacitat d'anàlisi, síntesi i raonament crític en l'aplicació del mètode científic.
  • 395: Conèixer els fonaments químics i físics que determinen les propietats de les molècules biològiques i regeixen les reaccions en què participen.
  • 397: Conèixer les característiques estructurals i funcionals de les macromolècules.
  • 398: Conèixer les bases bioquímiques i moleculars del funcionament cel·lular.
  • 602: Ser capaç de situar els diversos éssers vius en l'arbre filogenètic.
  • 605: Ser capaç de comprendre les relacions evolutives entre organismes.
  • 607: Ser capaç de comprendre les bases biològiques de la diversitat humana i les seues conseqüències culturals, inclosa la diferència de gènere.
  • 593: Adquirir, desenvolupar i aplicar les principals tècniques de preparació, tinció i observació de mostres biològiques.
  • 594: Ser capaç d'observar i interpretar els resultats obtinguts a través de microscopis òptics.
  • 596: Ser capaç de determinar el tipus d'herència d'un determinat caràcter.
  • 601: Ser capaç de resoldre problemes pràctics de genètica (incloent-hi genètica de poblacions).
  • 625: Ser capaç d'identificar les molècules que constitueixen un ésser viu.
  • 626: Ser capaç de determinar les concentracions de metabòlits, els paràmetres cinètics, termodinàmics i coeficients de control de les reaccions del metabolisme intermediari.
  • 634: Comprendre el procés de la síntesi de proteïnes, el seu processament i la seua localització en diferents compartiments subcel·lulars.
  • 635: Comprendre els processos de senyalització a nivell cel·lular.
  • 636: Saber realitzar correctament un estudi de les diferents fases del cicle cel·lular i la seua quantificació.
  • 637: Analitzar correctament el cost energètic dels processos cel·lulars.
  • 582: Dissenyar protocols de separació, purificació i caracterització de molècules biològiques.
  • 583: Manejar adequadament els equips i el material propi d'un laboratori de bioquímica i biologia molecular.
  • 1265: Adquirir aptituds professionals idònies.