Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Premsa

Estimulant les vocacions científiques

L’activitat ‘Estimulant les vocacions científiques’ té l’objectiu de portar als centres d'ensenyament secundari i de batxiller valencians els resultats més recents de les recerques realitzades pel personal investigador de la Universitat de València i del CSIC, amb la finalitat de fomentar les vocacions científiques i d'incrementar la cultura científica de la ciutadania.

Les conferències són impartides per investigadores i investigadors de diferents àrees de coneixement de la Universitat de València i del CSIC, i estan dirigides, principalment, a l’estudiantat d’ESO i de Batxillerat, però també a tots aquells col·lectius amb inquietuds relaciones amb la cultura científica.

La relació de conferències s’exposa al marge esquerre de la pàgina web. Cada centre podrà elegir una conferència per trimestre. Per a fer la sol·licitud, cal omplir el formulari que hi ha baix del resum i del currículum del conferenciant.

Per raons organitzatives només podem atendre peticions que estiguen dintre del territori valencià.

Aquesta activitat està subjecta a la disponibilitat dels conferenciants i raons d'organització i de pressupost d'aquesta unitat.

Inicio       Ministerio de Industría, Economía y Competitividad

Aquesta activitat compta amb el finançament de la Fundación Española de Ciencia y Tecnologia i el Ministerio de Ciencia, Innovació y Universidades