• Agenda mòbil UV

Alimentació i salut: no hi ha lloc per a la incertesa

Cartell del curs

Període de l'esdeveniment: De 17 de juliol de 2017 a 18 de juliol de 2017. Dilluns i dimarts de 16:00 a 19:00.

Lloc de realització: C/ Tossal, 8 - Gandia

Descripció:

Curs de la 34a Edició de la Universitat d'Estiu de Gandia.

El curs pretén respondre, en base a evidències científiques, a diverses qüestions actuals relacionades amb l’alimentació i la salut de les persones. La ciència ajudarà a aclarir dubtes i a corregir creences incorrectes que deriven d’una informació interessada o falsa per falta de coneixements.

Per a assolir els objectius, hi participen professors de diferents àrees de coneixement: Nutrició, Tecnologia dels aliments, Parasitologia, Microbiologia i Economia aplicada.

Coordinadora. Hortensia Rico Vidal. T.U. Depto. Microbiología y Ecología. Universidad de Valencia.

Organitza:

Universitat de València - Centre Internacional de Gandia