• Agenda mòbil UV

Claus per a la realització del treball de fí de grau

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

Inscripció oberta. Curs de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes, edició de setembre de 2017.

Si tens dubtes sobre com fer el treball de fi de grau, de quina ha de ser la seua estructura o on trobar fonts i recursos per poder afrontar-lo, aquest curs et donarà les referències necessàries que s’han de tenir en compte a l’hora de posar en marxa el TFG.

El curs està impartit per Rafael Garcia Ros, Director de Departament de Psicologia Evolutiva i de l’Educació.

Els continguts d’aquest curs estan orientats de a proporcionar les claus generals per poder afrontar la realització del treball de fi de grau: Qué és i qué no és el TFG. La necessitat de autoregular el seu desenvolupament: planificació, regulació i avaluació. Estratègies bàsiques d’elaboració, materials i recursos: El procés d’escriptura acadèmica, la interacció amb el tutor/a, planificació de la seva elaboració (Anàlisi de tasques i pla de treball). El procés de textualizació (Revisió bibliogràfica, estratègies de gestió i processament de la informació, elaboració de discussió i conclusions). La importància de les revisions (elaboracions parcials i estratègies d’actuació).

MODALITAT: Taller presencial de 10 h.

LLENGUA: Castellà/Valencià.

LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.

DATES i HORARI:

Dimarts 5 de setembre de 2017 de 9 a 13 h.

Dimecres 6 de setembre de 2017 de 9 a 12 h.

Dijous 7 de setembre de 2017 de 9 a 12 h.

AULES: Comunicarem en breu.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 0,5 ECTS.

TERMINI D’INSCRIPCIÓ: del 19 de juny al 31 d’agost de 2017

Organitza: