• Agenda mòbil UV

Comunicar el desenvolupament: humanitzar l’insostenible

Cartell del curs

Període de l'esdeveniment: De 17 de juliol de 2017 a 18 de juliol de 2017. Dilluns i dimarts de 09:30 a 14:30.

Lloc de realització: C/ Tossal, 8 - Gandia

Descripció:

Curs de la 34a Edició de la Universitat d'Estiu de Gandia.

La comunicació del desenvolupament tindrà un paper determinant els pròxims anys, com un pilar de l’Agenda 2030. És un mitjà d’acció amb el qual organitzacions civils i administracions públiques poden impactar amb un projecte en la societat, de manera transparent i directa, i possibilitar la implicació de la societat en la transformació del seu entorn i de les persones. S’aprofundirà també l’ús de les noves eines de comunicació al desenvolupament i les recents aplicacions.

Coordinador. José M. Soriano del Castillo. P.T. de Medicina Preventiva i Salut. Universitat de València i Ximo Revert Roldán. Cap de l’Àrea de Cooperació (FGUV)

Organitza:

Universitat de València - Centre Internacional de Gandia