• Agenda mòbil UV

Contribució de la Universitat de València a l'Open Acess

Universitat de València

Data: 17 de de juliol de 2019 de 09:30 a 10:30. Dimecres.

Lloc de realització: Universitat de València, Sala de formació d'usuaris de la Biblioteca de Psicología i Esport, Av. Blasco Ibañez, 21.

Descripció:

L'objectiu n'és informar sobre l'assessorament proporcionat pel Servei de Biblioteques en matèria d’Open Access i conèixer el procés pràctic per a utilitzar el repositori de la Universitat de València, RODERIC.

Organitza:

Secció d'R+D+I Internacional del Servei d'Investigació i Innovació, en col·laboració amb el Servei de Biblioteques, de la Universitat de València.

Contacta: proah2020@uv.es