• Agenda mòbil UV

V Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament

Període de l'esdeveniment: De 25 de novembre de 2016 a 24 de gener de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Servei de Relacions Internacionals i Cooperació

Descripció:

Publicació de la V Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament de la Universitat de València de 2016, dirigida als membres de la comunitat universitària. Les ajudes pretenen impulsar la realització de projectes o accions de cooperació al desenvolupament, en els àmbits educatiu, científic, tècnic, cultural i social, que contribuïsquen a millorar la formació i les condicions de vida de la població dels països prioritaris de cooperació.

Organitza:

Contacta: coop@uv.es