• Agenda mòbil UV

Entreiguals, mentoria d'estudiants

Mentors a una sessió de formació

Període de l'esdeveniment: De 28 de gener de 2019 a 17 de febrer de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Als tres campus

Descripció:

L’objectiu del Programa Entreiguals és facilitar la incorporació d’estudiants de nou ingrés i acompanyar la integració dels estudiants incoming. Els mentors i mentores, en coordinació amb el professorat tutor del seu centre, desenvolupen les accions previstes per a promoure una integració acadèmica, personal i social dels nous estudiants tant en el seu centre com en el conjunt de la Universitat.

Per a ser mentor o mentora el curs 2019-20 és imprescindible que comproves la participació del teu centre i les condicions del programa. La inscripció es realitzarà entre el 28 de gener i el 17 de febrer de 2019.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: mentors@uv.es

Més informació: