• Agenda mòbil UV

Exposició VISIONS

Exposició Visions

Període de l'esdeveniment: De 6 de març de 2017 a 20 d'abril de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 08:00 a 20:00.

Lloc de realització: Hall de la Facultat de Farmàcia

Descripció:

VISIONS naix amb l'objectiu de conscienciar a la societat que la inserció laboral de persones amb discapacitat és possible. Aquesta exposició, vol fer visible aquesta realitat a la societat perquè tots siguem membres actius i participatius que generem una política de canvi social cap a la igualtat d'oportunitats, perquè tots hem d'implicar-nos en aconseguir que els nostres protagonistes deixen de ser una minoria. Només a través de la conscienciació aconseguirem unir voluntats i actituds per a que la inserció laboral deixe de ser una excepció.

Organitza:

Vicerrectorat de Cultura i Igualtat. Fundació gruposifu. Facultat de Farmàcia.

Contacta: fac.farmacia@uv.es