• Agenda mòbil UV

Fulls de càlcul. Com treure partit a les seues funcionalitats

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

Inscripció oberta. Curs de La Nau dels Estudiants, edició de setembre de 2017

En moltes ocasions fem ús de les funcions bàsiques de determinats programes informàtics i se’n oblidem que estem front aplicacions ofimàtiques amb una gran varietat de funcions i recursos. La intenció d’aquest curs és descobrir i aprofitar el potencial que tenen els fulls de càlcul a l’hora de crear documents i treballar amb dades.

Curs impartit per Vicente Cerverón Lleó, professor del Departament d’Informàtica.

Els continguts del curs són: Creació i gestió de llibres de treball; ús de fórmules i funcions; gràfics; ordenació i filtratge; fitxes i taules dinàmiques; escenaris i objectius.

MODALITAT: Taller presencial de 20 h.

LLENGUA: Castellà/Valencià.

LLOC: Campus dels Tarongers.

DATES I HORARI: Del 4 al 7 de setembre de 2017 de 15:30 a 20:30 h.

AULES: Comunicarem en breu.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Del 19 de juny al 31 d’agost de 2017.

Organitza:

Contacta: nauest@uv.es