• Agenda mòbil UV

Gènere i dret a l’Europa de l’era global

Teresa Freixes

Data: 9 de març de 2018 de 12:00 a 14:00. Divendres.

Lloc de realització: Aula Magna. La Nau (Universitat, 2)

Descripció:

Escola Europea de Pensament Lluís Vives

Conferència

“Gènere i dret a l’Europa de l’era global”

Teresa Freixes

La Dra. Freixes es doctora en Dret per la Universitat de Barcelona. Catedràtica de Dret Constitucional (UAB) i catedràtica Jean Monnet ad personam (Distinció Succes Stories).

Com a experta del Consell d’Europa va participar en el Programa d’Assistència Jurídica per als Països de l’Est, en coordinació amb els ministeris de Justícia de Romania, Moldàvia, Eslovàquia, Eslovènia, Txèquia i Bulgària, i ha col·laborat en la formació de jutges amb l’objecte d’afavorir la integració a Europa.

Entrada lliure. Aforament limitat

L'arxiu audiovisual de l'acte es podrà consultar al Canal cultura de Mediauni (mediauni.uv.es)

Organitza:

Escola Europea de Pensament Lluís Vives.

Contacta: escola.pensament@uv.es

Més informació: