• Agenda mòbil UV

IAIOS' Training Festival 2017

Cartell del IAIOS' Training Festival 2017.

Període de l'esdeveniment: De 6 de març de 2017 a 29 de març de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 08:00 a 14:00.

Lloc de realització: Pavelló Universitari (avinguda de Menéndez i Pelayo, 19, València)

Descripció:

El Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València (SEFUV) ha obert la inscripció per a participar en la segona convocatòria del Iaios’ Training Festival, que se celebrarà els dies 30 i 31 de març.

Així, enguany tindrà lloc la I Jornada d’actualització sobre Entrenament en Adults Majors el dia 30, que servirà per a millorar els coneixements teoricopràctics dels assistents al curs. El taller serà impartit per Caterina Pesce, de la Italian University Sport and Movement, i serà necessari inscriure’s mitjançant automatrícula a través de www.uv.es/sef o www.esportsenioruv.com/iaiostrainingfestival.

La segona jornada, el dia 31, serà exclusiva del Festival pràctic, amb exercicis inclusius durant tot el matí, i l’accés serà lliure i gratuït.

Organitza:

Servei d'Educació Física i Esports de la Universitat de València.

www.uv.es/sef

Contacta: servei.educacio.fisica@uv.es