• Agenda mòbil UV

Idees MOTIVEM en equip. Inscripció oberta

Idees MOTIVEM en equip

Període de l'esdeveniment: De 28 de gener de 2019 a 21 de febrer de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Online

Descripció:

MOTIVEM és un programa formatiu implementat a la Universitat de València, dirigit pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius a través de la Fundació Universitat-Empresa ADEIT. El seu objectiu és secundar l'esforç del professorat universitari que estimula la creativitat de l'alumnat coordinant el desenvolupament d'idees en equip.

El termini d'inscripció en la convocatòria d'Idees MOTIVEM 2019 finalitzarà el 21 de febrer. Per a poder participar, serà necessari seguir els següents passos:

• Consultar la convocatòria i els seus annexos.
  • Contactar amb professorat del llistat perquè inscriga a l'equip fins al 21 de febrer i ho coordine.
  • Presentar la idea segons el format de la convocatòria a través del professorat que coordine l'equip. El text podrà presentar-se en qualsevol de les dues llengües oficials a la Universitat de València.

La participació en aquesta convocatòria permet accedir a 2 crèdits de participació

Més informació http://www.adeituv.es/empleabilidad/motivem/ideas/

Organitza:

Universitat de València i Fundació Universitat Empresa ADEIT.

Contacta: motivem@uv.es

Més informació: