
El Castell d’Alaquàs acull la presentació del llibre sobre la comunicació publicitària de les grans organitzacions no governamentals per al desenvolupament
Presentació del llibre «Les marques ONGD. Del relat de la culpa al relat del consum i la redempció» de Pilar Alfonso Escuder
Aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD al llarg de dues dècades, explicant així bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la.
Hi intervindran: Rafael Currás, professor de Màrqueting de la Universitat de València; Carles X. López Benedí, expresident de la Coordinadora Valenciana d’ONG; Pilar Alfonso, professora de l’IES Dr. Faustí Barberà d’Alaquàs i autora i Maite Simon, editora de PUV i codirectora de la col·lecció Aldea Global
Presenta i modera: Sònia López Blanes, periodista i antiga alumna de l’IES Dr. Faustí Barberà
Data 27 de setembre de 2016 de 19:30 a 21:00. Dimarts.
Castell d’Alaquàs · C/ Pare Guillem, 2 · Alaquàs
Aldea Global · Castell d’Alaquàs .