• Agenda mòbil UV

Planificació i gestió del temps

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

Inscripció oberta. Curs de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes, edició de setembre de 2017.

Planificar i gestionar el temps que disposem per afrontar les tasques quotidianes és un dels factors que ens farà molt més eficaços. Tal volta, l’èxit d’allò que emprenguem dependrà de com administrem el nostre temps. Aquest curs pot ajudar a descobrir com fer-ho.

El curs està impartit per Vicente Martínez Tur, catedràtic del Departament de Psicologia del Treball i les Organitzacions i per Francisco Gracia Lerin, professor del Departament de Psicologia Social.

Els continguts d’aquest curs són els següents: Establiment de metes, elecció de prioritats i planificació: seguiment i ajust, gestió del temps en el treball en grup, estratègies per a la reducció de “lladres del temps”. La metodologia del curs tindrà una part teòrica i un altra pràctica fent dinàmiques de grup que afavorisquen l’aplicació dels continguts que s’han treballat. La part pràctica inclou la resolució de casos pràctics i el anàlisi individual.

MODALITAT: Taller presencial de 20 h.

LLENGUA: Castellà/Valencià.

LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.

DATES i HORARI: Del 4 al 7 de setembre de 2017 de 9 a 14 h.

AULES: Comunicarem en breu

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

TERMINI D’INSCRIPCIÓ: del 19 de juny al 31 d’agost de 2017.

Organitza:

Contacta: nauest@uv.es