• Agenda mòbil UV

Selecció sexual: amor o interès en l'elecció de parella?

Data: 11 de gener de 2017 de 19:00 a 20:00. Dimecres.

Lloc de realització: Auditori Municipal de Cullera

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Cullera, a càrrec del professor Emilio Barba Campos, a les 19 hores, a l’Auditori Municipal.

El Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial continua el cicle de conferències de la UNIVERSITAT I SOCIETAT de Cullera. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de UNISOCIETAT.

El programa UNIVERSITAT I SOCIETAT sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Cullera, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de la Ribera Baixa, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial en col·laboració amb l’Ajuntament de Cullera..

Contacta: vicerec.participacio.projeccio@uv.es / unitatsuport@uv.es / educacio@cullera.es / cord@cullera.es

Més informació: