• Agenda mòbil UV

Universitat d'Estiu del Racó d'Ademús

Cartell de la Univeristat d'Estiu del Racó d'Ademús

Període de l'esdeveniment: De 7 de juny de 2017 a 20 de juny de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: IES Ademuz. Avinguda de València, 17 (Ademús)

Descripció:

Ja estan obertes les inscripcions per a la primera edició de la Universitat d'Estiu "Paisatge rural, salut i innovació" que començarà a Ademuz el proper dia 20 de juny. La inscripció és gratuïta i les places estan limitades a 60 persones. Aquestes s'aniran cobrint per ordre de matriculació.

Organitza:

Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians. Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: