• Agenda mòbil UV

Visita Comissió d'Avaluació del Màster Oficial en Dret de l'Empresa

Període de l'esdeveniment: De 20 de de maig de 2019 a 21 de de maig de 2019. Dilluns i dimarts de 08:45 a 13:30.

Lloc de realització: Saló de Graus de la Facultat de Ciències Socials

Descripció:

Amb motiu de la visita de la Comissió de Avaluació Externa per la Renovació de l'Acreditació del Màster Oficial en Dret de l'Empresa, Assessoria Mercantil, Laboral i FIscal, es comunica que dimarts, 21 de maig, entre les 12:15 i les 13:00 hores, es realitzarà la Audiència Pública al Saló d'actes de la Facultat de Ciències Socials, perquè qualsevol persona interessada que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte al màster.

El Programa per a la renovació de l'acreditació ( ReAcredita ) de les titulacions oficials de les universitats valencianes té com a objectiu comprovar si els resultats del títol són adequats i permeten garantir la continuïtat de la impartició del mateix fins a la següent renovació de l'acreditació.

Deganat de la Facultat de Dret

Organitza: