• Agenda mòbil UV

XI Congrés Internacional de Lingüística de Corpus (CILC2019)

Període de l'esdeveniment: De 15 de de maig de 2019 a 17 de de maig de 2019. Dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 14:00.

Lloc de realització: Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (UV)

Descripció:

Anàlisi del Discurs des de la Òptica del Corpus

Lloc: València, Espanya, 15-17 Mayo, 2019

L'Associació Espanyola de Lingüística de Corpus (AELINCO) i el Comitè Organitzador (membres de l'Àrea de Filologia Anglesa del Departament de Filologia Anglesa i Alemanya i IULMA) es complauen a convidar-los a participar en l'XI Congrés Internacional de Lingüística de Corpus (CILC2019), que tindrà lloc a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València (València), entre el 15 i el 17 de maig de el 2019.

Organitza:

Miguel Fuster Márquez