- Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé descansa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
- Que els estudiants sàpien aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
- Que els estudiants tinguen la capacitat d'arreplegar i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
- Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
- Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- Capacitat d'organització, planificació, gestió i avaluació.
- Comunicació oral i escrita en la llengua pròpia i coneixement d'una llengua estrangera.
- Coneixements d'informàtica relatius a l'àmbit d'estudi.
- Resolució de problemes i presa de decisions. Disseny i gestió de projectes.
- Capacitat de treball individual.
- Capacitat de treball en equips de caràcter interdisciplinari.
- Habilitats en les relacions interpersonals i adaptació a situacions complexes.
- Compromís amb valors d'igualtat de gènere, interculturalitat, igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat, cultura de la pau i valors democràtics, i solidaritat.
- Aprenentatge autònom, creativitat, capacitat d'iniciativa i esperit emprenedor. Capacitat de resoldre situacions imprevistes.
- Motivació per la qualitat en el treball, responsabilitat, honestedat intel·lectual.
- Elaboració de la informació estadística. Maneig de programes estadístics.
- Habilitats d'investigació.
- Capacitat de comunicar-se de manera efectiva amb no experts en el tema.
- Saber detectar necessitats i situacions que requerisquen la intervenció del professional
- Saber identificar els recursos útils que permeten dur a terme aquesta intervenció
- Saber aplicar i desenvolupar aquesta intervenció
- Adquirir aptituds professionals idònies
- Saber gestionar les diferents relacions amb el client
- Desenvolupar habilitats de cooperació amb altres professionals
- Prendre contacte amb els aspectes rutinaris i menys atractius de la professió
- Prendre consciència del component ètic i els principis deontològics de l'exercici de la professió
- Història i pensament de la disciplina geogràfica.
- Espais geogràfics regionals.
- Geografia humana, econòmica i social.
- Geografia física.
- Ordenació del territori.
- Mètodes d'informació geogràfica.
- Metodologia i treball de camp.
- Tècniques d'informació geogràfica com a instrument de coneixement i interpretació del territori i del medi ambient.
- Dimensions temporal i espacial en l'explicació dels processos socials i territorials i mediambientals.
- Relació i síntesi de la informació territorial transversal.
- Gestió territorial i mediambiental. Integració de les esferes social, econòmica i ambiental sota l'enfocament del desenvolupament sostenible.
- Participació en el disseny i la implantació de polítiques ambientals, així com en l'avaluació de l'impacte ambiental de projectes, plans i programes.
- Adquirir els coneixements bàsics per a l'anàlisi i la interpretació dels riscos ambientals i per a la participació en els plans de prevenció de riscos.
- Programes de desenvolupament rural i urbà, amb garantia de sostenibilitat mediambiental.
- Adquirir els coneixements bàsics per a l'anàlisi i el diagnòstic de les polítiques públiques relacionades amb els aspectes geogràfics del medi ambient.
- Maneig de la cartografia i els sistemes d'informació geogràfica.
- Relació del medi natural amb l'esfera social i humana.
- Diversitat de llocs, regions i localitzacions i les seues relacions.
- Anàlisi i valoració dels paisatges des d'una perspectiva espaciotemporal.
- Adquirir les tècniques bàsiques per al treball de camp en geografia i de manera singular la lectura i interpretació geogràfica del paisatge.
- Coneixement del marc legal aplicat al medi ambient i l'ordenació del territori.
- Coneixement de principis bàsics d'economia aplicats al medi ambient.
- Motivació per la qualitat.
- Capacitat d'organització i planificació.
- Capacitat crítica i autocrítica.
- Capacitat d'abstracció, anàlisi i síntesi.
- Valoració i respecte per la diversitat i la multiculturalitat.
- Aprenentatge autònom.
- Consciència crítica de la relació entre els esdeveniments i processos actuals i el passat.
- Coneixement crític de les diferents perspectives historiogràfiques en els diversos períodes i contextos.
- Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat.
- Capacitat de comunicar-se i argumentar en forma oral i escrita en la pròpia llengua, d'acord amb la terminologia i les tècniques usades en la professió.
- Coneixement de la història nacional pròpia.
- Coneixement de la història europea.
- Coneixement de la història universal o mundial.
- Coneixement i habilitat per a usar mètodes i tècniques d'altres ciències socials i humanes
- Coneixement dels mètodes i problemes de les diferents branques de la investigació històrica: econòmica, social, política, cultural, de gènere, etc.
- Desenvolupar un esperit analític i crític per conèixer l'obra d'art, interpretar el llenguatge de les seues formes, apreciar els seus valors estètics, identificar els seus components físics i tècnics, i extraure'n informacions sobre la cultura que l'ha generada.
- Coneixement dels diferents llenguatges artístics en el seu component formal, tècnic i cultural, al llarg del temps i en diferents espais, per mostrar les condicions que incideixen en el resultat final de l'obra i la seua recepció.
- Comprensió dels conceptes bàsics de la teoria de la història de l'art.
- Interpretació de plantes i alçats d'edificis.
- Interpretació de les obres artístiques a partir de l'anàlisi iconogràfica.
- Capacitat per a dissenyar un projecte docent per a l'ensenyament secundari.
- Capacitat per a aplicar els coneixements teòrics adquirits en la pràctica docent en l'ensenyament secundari.
- Capacitat d'anàlisi i de síntesi a partir de la informació procedent dels diversos continguts de la història d'art i la seua aplicació en l'activitat professional.
- Capacitat per aplicar els coneixements bàsics adquirits a través d'un raonament crític aplicat a l'anàlisi i la valoració d'alternatives.
- Capacitat per aplicar els coneixements bàsics a futures situacions professionals, mitjançant l'organització i la planificació adequades dels continguts de la història de l'art.
- Capacitat per presentar i exposar oralment i per escrit projectes de gestió i de discussió de tots els camps d'actuació de la història de l'art.
- Capacitat per reunir i interpretar dades rellevants i emetre judicis que incloguen una reflexió sobre aspectes de la producció artístiques en les diverses facetes.
- Capacitat per transmetre informació, tant oral com escrita, a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
- Capacitat per a la resolució dels problemes que es presenten en l'exercici professional com a historiador o historiadora de l'art o gestor del patrimoni.
- Desenvolupar un compromís amb els valors democràtics i la cultura de la pau en el marc de les activitats artístiques.
- Compromís amb els drets fonamentals referits a la igualtat d'oportunitats entre homes i dones.
- Desenvolupar activitats que faciliten la integració de les persones amb discapacitat.
- Reconeixement de la diversitat i multiculturalitat a través del coneixement d'altres cultures.
- Capacitat per treballar en equip i integració en equips multidisciplinaris amb professionals d'altres àrees de coneixement.
- Capacitat per expressar de forma oral i escrita en la llengua pròpia i almenys en una llengua estrangera.
- Capacitat per aplicar eines informàtiques i ús de les xarxes que permeten l'establiment de contactes nacionals i internacionals.
- Prendre contacte directe amb les obres artístiques mitjançant visites als monuments històrics, museus i exposicions que mostren al públic aquest tipus d'obres.
- Capacitat de lectura de l'entorn a partir de l'anàlisi, l'observació i la deducció de la informació procedent de les obres artístiques produïdes al llarg de la història.
- Capacitat per dissenyar un projecte integral de gestió del bé artístic, des del seu coneixement fins a la seua explotació social.
- Desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors de postgrau o doctorat amb un alt grau d'autonomia.
- Desenvolupar un aprenentatge autònom i les habilitats necessàries que afavorisquen les relacions interpersonals.
- Valoració de la producció artística sota la perspectiva de la sostenibilitat, forjant valors i actituds que contribuïsquen al desenvolupament sostenible de l'entorn.
- Coneixement d'altres disciplines d'àmbit històric en l'àmbit de les humanitats i de la música.
- Coneixement de la bibliografia actualitzada, anàlisi crítica d'aquesta, i capacitat per realitzar una síntesi a partir d'un posicionament crític.
- Saber aplicar una metodologia científica per a qualsevol tipus d'actuació i de decisió en relació amb els coneixements d'història de l'art.
- Saber utilitzar els coneixements adquirits en la formulació d'hipòtesi, realització de síntesi i formulació ordenada de conclusions.
- Saber aplicar els coneixements instrumentals aplicats a la història de l'art per interpretar i manejar gràfics, fotografies, imatge en moviment, informàtica i materials de l'obra d'art.
- Saber aplicar el coneixement interdisciplinari de les humanitats i la música a la investigació artística.
- Motivació per la qualitat a través d'un compromís ètic personal amb l'entorn professional.
- Comunicació oral i escrita en la llengua pròpia i coneixement d'una llengua estrangera.
- Capacitat de treball individual.
- Compromís amb valors d'igualtat de gènere, interculturalitat, igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat, cultura de la pau i valors democràtics, i solidaritat.
- Motivació per la qualitat en el treball, responsabilitat, honestedat intel·lectual.
- Espais geogràfics regionals.
- Mètodes d'informació geogràfica.
- Diversitat de llocs, regions i localitzacions i les seues relacions.
- Motivació per la qualitat
- Capacitat d'organització i planificació
- Capacitat crítica i autocrítica
- Capacitat d'abstracció, anàlisi i síntesi
- Valoració i respecte per la diversitat i la multiculturalitat
- Compromís amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones
- Compromís amb el principi d'accessibilitat universal
- Compromís amb els valors democràtics i la cultura de la pau
- Aprenentatge autònom
- Sensibilitat envers temes mediambientals
- Consciència crítica de la relació entre els esdeveniments i processos actuals i el passat
- Coneixement crític de les diferents perspectives historiogràfiques en els diversos períodes i contextos
- Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat
- Capacitat de comunicar-se i argumentar en forma oral i escrita en la pròpia llengua, d'acord amb la terminologia i les tècniques usades en la professió
- Coneixement de la història nacional pròpia
- Coneixement de la història europea
- Coneixement de la història universal o mundial
- Coneixement i habilitat per a usar mètodes i tècniques d'altres ciències socials i humanes
- Coneixement dels mètodes i problemes de les diferents branques de la investigació històrica: econòmica, social, política, cultural, de gènere, etc.
- Desenvolupar un esperit analític i crític per conèixer l'obra d'art, interpretar el llenguatge de les seues formes, apreciar els seus valors estètics, identificar els seus components físics i tècnics, i extraure'n informacions sobre la cultura que l'ha generada.
- Coneixement dels diferents llenguatges artístics en el seu component formal, tècnic i cultural, al llarg del temps i en diferents espais, per mostrar les condicions que incideixen en el resultat final de l'obra i la seua recepció
- Comprensió dels conceptes bàsics de la teoria de la història de l'art.
- Interpretació de plantes i alçats d'edificis.
- Interpretació de les obres artístiques a partir de l'anàlisi iconogràfica.
- Capacitat per a dissenyar un projecte docent per a l'ensenyament secundari.
- Capacitat per a aplicar els coneixements teòrics adquirits en la pràctica docent en l'ensenyament secundari.
- Capacitat d'aplicar els coneixements a la pràctica.
- Coneixements dels espais geogràfics regionals.
- Coneixements de geografia humana, econòmica i social.
- Coneixements de geografia física i medi ambient.
- Coneixements d'ordenació del territori.
- Ordenar, sintetitzar i utilitzar la informació geogràfica com a instrument de coneixement i interpretació del territori.
- Combinar les dimensions temporal i espacial en l'explicació dels processos socioterritorials.
- Interrelacionar el medi físic i ambiental amb l'esfera social i humana.
- Interrelacionar els fenòmens a diferents escales territorials.
- Explicar la diversitat de llocs, regions i localitzacions.
- Comprendre les relacions espacials.
- Capacitat de treball en equips de caràcter interdisciplinari.
- Aprenentatge autònom, creativitat, capacitat d'iniciativa i esperit emprenedor. Capacitat per resoldre situacions imprevistes.
- Història i pensament de la disciplina geogràfica.
- Geografia humana, econòmica i social.
- Metodologia i treball de camp.
- Relació del medi natural amb l'esfera social i humana.
- Coneixements d'informàtica relatius a l'àmbit d'estudi.
- Habilitats d'investigació.
- Maneig de la cartografia i dels sistemes d'informació geogràfica.
- Elaborar i interpretar informació estadística. Maneig de programes estadístics.