• Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé descansa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Que els estudiants sàpien aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants tinguen la capacitat d'arreplegar i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • Capacitat d'anàlisi i síntesi.
  • Capacitat d'organització, planificació, gestió i avaluació.
  • Comunicació oral i escrita en la llengua pròpia i coneixement d'una llengua estrangera.
  • Coneixements d'informàtica relatius a l'àmbit d'estudi.
  • Resolució de problemes i presa de decisions. Disseny i gestió de projectes.
  • Capacitat de treball individual.
  • Capacitat de treball en equips de caràcter interdisciplinari.
  • Habilitats en les relacions interpersonals i adaptació a situacions complexes.
  • Compromís amb valors d'igualtat de gènere, interculturalitat, igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat, cultura de la pau i valors democràtics, i solidaritat.
  • Aprenentatge autònom, creativitat, capacitat d'iniciativa i esperit emprenedor. Capacitat de resoldre situacions imprevistes.
  • Motivació per la qualitat en el treball, responsabilitat, honestedat intel·lectual.
  • Elaboració de la informació estadística. Maneig de programes estadístics.
  • Habilitats d'investigació.
  • Capacitat de comunicar-se de manera efectiva amb no experts en el tema.
  • Saber detectar necessitats i situacions que requerisquen la intervenció del professional
  • Saber identificar els recursos útils que permeten dur a terme aquesta intervenció
  • Saber aplicar i desenvolupar aquesta intervenció
  • Adquirir aptituds professionals idònies
  • Saber gestionar les diferents relacions amb el client
  • Desenvolupar habilitats de cooperació amb altres professionals
  • Prendre contacte amb els aspectes rutinaris i menys atractius de la professió
  • Prendre consciència del component ètic i els principis deontològics de l'exercici de la professió
  • Història i pensament de la disciplina geogràfica.
  • Espais geogràfics regionals.
  • Geografia humana, econòmica i social.
  • Geografia física.
  • Ordenació del territori.
  • Mètodes d'informació geogràfica.
  • Metodologia i treball de camp.
  • Tècniques d'informació geogràfica com a instrument de coneixement i interpretació del territori i del medi ambient.
  • Dimensions temporal i espacial en l'explicació dels processos socials i territorials i mediambientals.
  • Relació i síntesi de la informació territorial transversal.
  • Gestió territorial i mediambiental. Integració de les esferes social, econòmica i ambiental sota l'enfocament del desenvolupament sostenible.
  • Participació en el disseny i la implantació de polítiques ambientals, així com en l'avaluació de l'impacte ambiental de projectes, plans i programes.
  • Adquirir els coneixements bàsics per a l'anàlisi i la interpretació dels riscos ambientals i per a la participació en els plans de prevenció de riscos.
  • Programes de desenvolupament rural i urbà, amb garantia de sostenibilitat mediambiental.
  • Adquirir els coneixements bàsics per a l'anàlisi i el diagnòstic de les polítiques públiques relacionades amb els aspectes geogràfics del medi ambient.
  • Maneig de la cartografia i els sistemes d'informació geogràfica.
  • Relació del medi natural amb l'esfera social i humana.
  • Diversitat de llocs, regions i localitzacions i les seues relacions.
  • Anàlisi i valoració dels paisatges des d'una perspectiva espaciotemporal.
  • Adquirir les tècniques bàsiques per al treball de camp en geografia i de manera singular la lectura i interpretació geogràfica del paisatge.
  • Coneixement del marc legal aplicat al medi ambient i l'ordenació del territori.
  • Coneixement de principis bàsics d'economia aplicats al medi ambient.
  • Motivació per la qualitat.
  • Capacitat d'organització i planificació.
  • Capacitat crítica i autocrítica.
  • Capacitat d'abstracció, anàlisi i síntesi.
  • Valoració i respecte per la diversitat i la multiculturalitat.
  • Aprenentatge autònom.
  • Consciència crítica de la relació entre els esdeveniments i processos actuals i el passat.
  • Coneixement crític de les diferents perspectives historiogràfiques en els diversos períodes i contextos.
  • Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat.
  • Capacitat de comunicar-se i argumentar en forma oral i escrita en la pròpia llengua, d'acord amb la terminologia i les tècniques usades en la professió.
  • Coneixement de la història nacional pròpia.
  • Coneixement de la història europea.
  • Coneixement de la història universal o mundial.
  • Coneixement i habilitat per a usar mètodes i tècniques d'altres ciències socials i humanes
  • Coneixement dels mètodes i problemes de les diferents branques de la investigació històrica: econòmica, social, política, cultural, de gènere, etc.
  • Desenvolupar un esperit analític i crític per conèixer l'obra d'art, interpretar el llenguatge de les seues formes, apreciar els seus valors estètics, identificar els seus components físics i tècnics, i extraure'n informacions sobre la cultura que l'ha generada.
  • Coneixement dels diferents llenguatges artístics en el seu component formal, tècnic i cultural, al llarg del temps i en diferents espais, per mostrar les condicions que incideixen en el resultat final de l'obra i la seua recepció.
  • Comprensió dels conceptes bàsics de la teoria de la història de l'art.
  • Interpretació de plantes i alçats d'edificis.
  • Interpretació de les obres artístiques a partir de l'anàlisi iconogràfica.
  • Capacitat per a dissenyar un projecte docent per a l'ensenyament secundari.
  • Capacitat per a aplicar els coneixements teòrics adquirits en la pràctica docent en l'ensenyament secundari.
  • Capacitat d'anàlisi i de síntesi a partir de la informació procedent dels diversos continguts de la història d'art i la seua aplicació en l'activitat professional.
  • Capacitat per aplicar els coneixements bàsics adquirits a través d'un raonament crític aplicat a l'anàlisi i la valoració d'alternatives.
  • Capacitat per aplicar els coneixements bàsics a futures situacions professionals, mitjançant l'organització i la planificació adequades dels continguts de la història de l'art.
  • Capacitat per presentar i exposar oralment i per escrit projectes de gestió i de discussió de tots els camps d'actuació de la història de l'art.
  • Capacitat per reunir i interpretar dades rellevants i emetre judicis que incloguen una reflexió sobre aspectes de la producció artístiques en les diverses facetes.
  • Capacitat per transmetre informació, tant oral com escrita, a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • Capacitat per a la resolució dels problemes que es presenten en l'exercici professional com a historiador o historiadora de l'art o gestor del patrimoni.
  • Desenvolupar un compromís amb els valors democràtics i la cultura de la pau en el marc de les activitats artístiques.
  • Compromís amb els drets fonamentals referits a la igualtat d'oportunitats entre homes i dones.
  • Desenvolupar activitats que faciliten la integració de les persones amb discapacitat.
  • Reconeixement de la diversitat i multiculturalitat a través del coneixement d'altres cultures.
  • Capacitat per treballar en equip i integració en equips multidisciplinaris amb professionals d'altres àrees de coneixement.
  • Capacitat per expressar de forma oral i escrita en la llengua pròpia i almenys en una llengua estrangera.
  • Capacitat per aplicar eines informàtiques i ús de les xarxes que permeten l'establiment de contactes nacionals i internacionals.
  • Prendre contacte directe amb les obres artístiques mitjançant visites als monuments històrics, museus i exposicions que mostren al públic aquest tipus d'obres.
  • Capacitat de lectura de l'entorn a partir de l'anàlisi, l'observació i la deducció de la informació procedent de les obres artístiques produïdes al llarg de la història.
  • Capacitat per dissenyar un projecte integral de gestió del bé artístic, des del seu coneixement fins a la seua explotació social.
  • Desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors de postgrau o doctorat amb un alt grau d'autonomia.
  • Desenvolupar un aprenentatge autònom i les habilitats necessàries que afavorisquen les relacions interpersonals.
  • Valoració de la producció artística sota la perspectiva de la sostenibilitat, forjant valors i actituds que contribuïsquen al desenvolupament sostenible de l'entorn.
  • Coneixement d'altres disciplines d'àmbit històric en l'àmbit de les humanitats i de la música.
  • Coneixement de la bibliografia actualitzada, anàlisi crítica d'aquesta, i capacitat per realitzar una síntesi a partir d'un posicionament crític.
  • Saber aplicar una metodologia científica per a qualsevol tipus d'actuació i de decisió en relació amb els coneixements d'història de l'art.
  • Saber utilitzar els coneixements adquirits en la formulació d'hipòtesi, realització de síntesi i formulació ordenada de conclusions.
  • Saber aplicar els coneixements instrumentals aplicats a la història de l'art per interpretar i manejar gràfics, fotografies, imatge en moviment, informàtica i materials de l'obra d'art.
  • Saber aplicar el coneixement interdisciplinari de les humanitats i la música a la investigació artística.
  • Motivació per la qualitat a través d'un compromís ètic personal amb l'entorn professional.
  • Comunicació oral i escrita en la llengua pròpia i coneixement d'una llengua estrangera.
  • Capacitat de treball individual.
  • Compromís amb valors d'igualtat de gènere, interculturalitat, igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat, cultura de la pau i valors democràtics, i solidaritat.
  • Motivació per la qualitat en el treball, responsabilitat, honestedat intel·lectual.
  • Espais geogràfics regionals.
  • Mètodes d'informació geogràfica.
  • Diversitat de llocs, regions i localitzacions i les seues relacions.
  • Motivació per la qualitat
  • Capacitat d'organització i planificació
  • Capacitat crítica i autocrítica
  • Capacitat d'abstracció, anàlisi i síntesi
  • Valoració i respecte per la diversitat i la multiculturalitat
  • Compromís amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones
  • Compromís amb el principi d'accessibilitat universal
  • Compromís amb els valors democràtics i la cultura de la pau
  • Aprenentatge autònom
  • Sensibilitat envers temes mediambientals
  • Consciència crítica de la relació entre els esdeveniments i processos actuals i el passat
  • Coneixement crític de les diferents perspectives historiogràfiques en els diversos períodes i contextos
  • Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat
  • Capacitat de comunicar-se i argumentar en forma oral i escrita en la pròpia llengua, d'acord amb la terminologia i les tècniques usades en la professió
  • Coneixement de la història nacional pròpia
  • Coneixement de la història europea
  • Coneixement de la història universal o mundial
  • Coneixement i habilitat per a usar mètodes i tècniques d'altres ciències socials i humanes
  • Coneixement dels mètodes i problemes de les diferents branques de la investigació històrica: econòmica, social, política, cultural, de gènere, etc.
  • Desenvolupar un esperit analític i crític per conèixer l'obra d'art, interpretar el llenguatge de les seues formes, apreciar els seus valors estètics, identificar els seus components físics i tècnics, i extraure'n informacions sobre la cultura que l'ha generada.
  • Coneixement dels diferents llenguatges artístics en el seu component formal, tècnic i cultural, al llarg del temps i en diferents espais, per mostrar les condicions que incideixen en el resultat final de l'obra i la seua recepció
  • Comprensió dels conceptes bàsics de la teoria de la història de l'art.
  • Interpretació de plantes i alçats d'edificis.
  • Interpretació de les obres artístiques a partir de l'anàlisi iconogràfica.
  • Capacitat per a dissenyar un projecte docent per a l'ensenyament secundari.
  • Capacitat per a aplicar els coneixements teòrics adquirits en la pràctica docent en l'ensenyament secundari.
  • Capacitat d'aplicar els coneixements a la pràctica.
  • Coneixements dels espais geogràfics regionals.
  • Coneixements de geografia humana, econòmica i social.
  • Coneixements de geografia física i medi ambient.
  • Coneixements d'ordenació del territori.
  • Ordenar, sintetitzar i utilitzar la informació geogràfica com a instrument de coneixement i interpretació del territori.
  • Combinar les dimensions temporal i espacial en l'explicació dels processos socioterritorials.
  • Interrelacionar el medi físic i ambiental amb l'esfera social i humana.
  • Interrelacionar els fenòmens a diferents escales territorials.
  • Explicar la diversitat de llocs, regions i localitzacions.
  • Comprendre les relacions espacials.
  • Capacitat de treball en equips de caràcter interdisciplinari.
  • Aprenentatge autònom, creativitat, capacitat d'iniciativa i esperit emprenedor. Capacitat per resoldre situacions imprevistes.
  • Història i pensament de la disciplina geogràfica.
  • Geografia humana, econòmica i social.
  • Metodologia i treball de camp.
  • Relació del medi natural amb l'esfera social i humana.
  • Coneixements d'informàtica relatius a l'àmbit d'estudi.
  • Habilitats d'investigació.
  • Maneig de la cartografia i dels sistemes d'informació geogràfica.
  • Elaborar i interpretar informació estadística. Maneig de programes estadístics.