• 13847: Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'atenció a la dependència.
  • 14496: Ser capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicís a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 13193: Realitzar una anàlisi crítica, avaluació i síntesi d'idees noves i complexes.
  • 13848: Dissenyar servicis d'atenció sociosanitària a la dependència que complisquen unes especificacions des de diferents punts de vista: Econòmic, ètic, social, mediambiental, sostenible, etc.
  • 13147: Demostrar una comprensió sistemàtica d'un camp d'estudi i el domini de les habilitats.
  • 13849: Ser capaç de fomentar, en contextos acadèmics i professionals, l'avanç tecnològic, social o cultural en situacions de dependència dins d'una societat basada en el coneixement.
  • 13850: Capacitat per a dirigir, planificar i supervisar equips multidisciplinaris en situacions de dependència.
  • 14061: Identificar, formular i resoldre problemes dels servicis d'atenció sociosanitària a la dependència.
  • 13353: Conèixer les tècniques avançades d'anàlisi de dades.
  • 14062: Ser capaços d'elaborar plans d'atenció.
  • 14063: Adquirir habilitat per a intervindre en el procés d'educació sanitària a les persones dependents i els seus cuidadors.
  • 14064: Ser capaços d'atendre adequadament les situacions que impliquen un compromís o risc vital.
  • 14065: Ser capaç de reconéixer la diversitat de la dependència i adequar l'actuació professional a un entorn globalitzat i multicultural.
  • 14066: Desenvolupar sensibilitat i compromís cap a la qualitat en el desenrotllament professional.
  • 14386: Capacitat de documentació, sistematització i anàlisi de la informació disponibles sobre un tema concret en l'àmbit de l'atenció sociosanitària a la dependència.
  • 15498: Conéixer, seleccionar i aplicar instruments d'avaluació en l'àmbit de la dependència.
  • 15501: Ser capaç d'estructurar i escriure informes amb els fonaments, mètodes i resultats de les dades i informació obtinguts a partir de l'observació de les situacions de dependència.
  • 14066: Desenvolupar sensibilitat i compromís cap a la qualitat en el desenrotllament professional.
  • 15497: Ser capaç de plantejar conclusions amb implicacions pràctiques per a la intervenció professional.
  • 13848: Dissenyar servicis d'atenció sociosanitària a la dependència que complisquen unes especificacions des de diferents punts de vista: Econòmic, ètic, social, mediambiental, sostenible, etc.
  • 14384: Poder avaluar els procediments d'avaluació de la dependència desenrotllats per tercers.
  • 13847: Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'atenció a la dependència.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.