• 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 15616: Cercar i seleccionar informació en bases de dades i documents de caràcter científic i professional vinculats amb la intervenció familiar, i tenir capacitat per a sintetitzar-la i interpretar-la.
  • 19409: Intervenir i promoure xarxes i vincles socials en individus, famílies i organitzacions socials (formals i informals) per a reforçar les estratègies de cooperació, ajuda i col·laboració dirigides principalment a les persones i grups més vulnerables.
  • 19410: Utilizar la mediación en Trabajo Social como estrategia de intervención destinada a la resolución de conflictos personales, grupales y sociales, priorizando a los individuos y grupos de mayor riesgo. ?
  • 18351: Analitzar críticament els canvis socials i el seu impacte en els diferents grups socials, per al disseny de contextos i nous espais d'intervenció eficaç."
  • 18573: Saber incorporar la perspectiva de gènere en la planificació de les polítiques d'igualtat i antidiscriminatòries i, en les intervencions socials.
  • 15671: Treballar en equips multidisciplinaris reproduint contextos reals vinculats amb el benestar social i la intervenció familiar, aportant i coordinant els propis coneixements amb els de professionals d'altres àrees, des d'una posició critica amb caràcter constructiu.
  • 18574: Actuar i assessorar en la resolució de problemes en els nous àmbits de salut, socials, educatius, unitats individuals, famílies i en àmbits institucionals amb el propòsit d'anticipar, previndre i millorar el nivell de salut i benestar social. ?
  • 18131: Saber integrar els models i tècniques de recerca actuals en els diferents nivells d'intervenció vinculats amb l'àmbit familiar.
  • 15112: Ser capaços d'accedir a ferramentes d'informació en altres àrees del coneixement i utilitzar-les apropiadament.
  • 15677: Desenvolupar la capacitat d'iniciativa, pensament crític i creativitat.
  • 15361: Projectar sobre problemes concrets els seus coneixements i saber resumir i extractar els arguments i les conclusions més rellevants per a la seva resolució.
  • 15675: Desenvolupar la capacitat per a analitzar nous problemes de forma rigorosa i sistemàtica.
  • 15676: Desarrollar la capacidad para desarrollar procesos de investigación que contribuyan a generar avances en el conocimiento.
  • 18575: Aprofundir en el coneixement de la complexitat i la diversitat de formes de vida i de vincles en les famílies.
  • 18576: Capacitat de formular i executar projectes de recerca en l'àmbit del benestar social i els contextos familiars aplicant noves metodologies.
  • 18577: Aprender a desarrollar el tipo de diseño de investigación que sea más adecuado al problema de investigación complejo que afecta al contexto familiar.
  • 18578: Dissenyar intervencions individualitzades adaptades a cada realitat.
  • 18579: Gestionar i coordinar les diferents respostes que han d'oferir-se en cada situació individual. ?
  • 18580: Capacitar a l'estudiant per a entendre a la família i organitzar la informació i ajudar-la a mobilitzar i desenvolupar els seus propis recursos, superant el període de desorganització que suporten en les crisis de creixement i en les crisis inesperades.
  • 18581: Capacitar a l'alumno/a per a l'avaluació, diagnòstic i intervenció social en els possibles conflictes relacionals i socials de parella i família.